آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری 13 کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی



 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,كلاه برداري

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 13 کلاهبردار حرفه‌ای با سه میلیارد و 517 میلیون و هفتصد هزار ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام 13 مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

 

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل فروش زمین و خودرو اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان ‌شمالی خاطرنشان کرد: در این عملیات 13 متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به 13 مورد کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و 517 میلیون و هفتصد هزار ریال اعتراف که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------