دستگیری شرور و قاتل فراری در فارس



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,قتل

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک شرور و قاتل متواری بخش خفر شهرستان جهرم طی عملیات منسجم پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی قتل عمدی مرحوم "ه- ه" در یکی از روستاهای بخش خفر شهرستان جهرم توسط فردی به هویت " الف- ر " و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی محل تردد متهم، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

 

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم دستگیر شده به ارتکاب قتل و انجام چندین فقره سرقت مسلحانه اقرار کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک قبضه اسلحه جنگی، دو تیغه خشاب و 60 فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه سلاح سرد که در اقدامات خود از آنها استفاده کرده بود، کشف شد.

 

گودرزی گفت: ارتکاب قتل، سرقت مسلحانه از پمپ بنزین و مغازه و دو فقره آدم ربایی نافرجام از اقدامات این فرد شرور بوده است.

 

فرمانده انتظامی فارس همچنین از کشف 665 کیلو و 270 گرم موادمخدر طی 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

 

وی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی به هویت معلوم مقداری مواد مخدر را ازاستان های شرقی خریداری و در منزل خود دریکی از محله های شیراز دپو کرده‌اند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از اخذ دستور مقام قضایی وارد منزل قاچاقچیان شده و در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان که در حیاط منزل پارک بوده است مقدار 470 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه سه قاچاقچی حرفه‌ای که در منزل حضور داشتند دستگیر شده‌اند، ادامه داد: در عملیات دیگری نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را با شگردهای خاص پلیسی متوقف کرده و در بازرسی از آن 195 کیلوگرم تریاک و 270 گرم حشیش کشف و راننده و یک سرنشین را نیز دستگیر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------