توضیحات پلیس آگاهی درباره تیراندازی امروز در دولت آباد



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث

پلیس آگاهی پایتخت توضیحاتی را درباره تیراندازی عصر امروز در دولت آباد شهر ری اعلام و تاکید کرد که هیچ مورد سرقت مسلحانه طلافروشی در این منطقه نداشتیم و عملیات امروز برای دستگیری سارقان سابقه دار بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت در پیگیری‌های  ایسنا اعلام کرد که عملیات تیراندازی در دولت آباد شهر ری مربوط به سرقت از طلافروشی نبوده و در روزهای اخیر هیچ مورد سرقت مسلحانه طلافروشی در این منطقه رخ نداده است.

 

بر این اساس عملیات امروز مربوط به دستگیری سارقان مسلحی بوده که تحت تعقیب کارآگاهان اداره یک پلیس آگاهی قرار داشته و امروز محل اختفایشان در محدوده دولت آباد شناسایی شده بود که ماموران برای دستگیری این افراد اقدام کرده اما آنان بدون توجه به فرمان ایست پلیس پا به فرار گذاشته بودند که در این حین مأموران با رعایت قوانین به کارگیری از سلاح به سمت این افراد شلیک کردند.

 

در میان درگیری میان پلیس و این چهار سارق مسلح چهار نفرشان دستگیر و سه نفرشان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که نسبت به اعزام آنان به بیمارستان اقدام شده است.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت با تاکید بر اینکه این افراد پیشتر مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند اعلام کرد که جزئیات تکمیلی این پرونده در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------