جزییات درگیری پلیس با اشرار مسلح به "آرپی جی"



جزییات درگیری پلیس با اشرار مسلح به "آرپی جی"/ ماموران آتش محموله بزرگ تریاک را خاموش کردند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و 828 کیلو تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی در درگیری مسلحانه شب گذشته خبر داد..

جزییات درگیری پلیس با اشرار مسلح به سردار حسین رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اشرار و قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودروی تویوتا و با استفاده از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در ارتفاعات صعب العبور شهرستان ایرانشهر را دارند، ماموران بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی و با اشرافیت کامل، شب گذشته تعداد 3 دستگاه خودروی تویوتا و یک دستگاه سواری پژو متعلق به اعضای این باند را در محور ایران شهر – بمپور شناسایی کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: ماموران خودروهای حامل مواد مخدر را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس، با تیراندازی به سمت عوامل انتظامی، به سمت کوه‌ها و تپه‌های همجوار تغییر مسیر داده و قصد فرار از محل را داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به درگیری مسلحانه قاچاقچیان با ماموران انتظامی بیان داشت: پس از مدتی درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با توجه به‌ آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با آتش زدن خودرو‌های حامل مواد مخدر، قصد فرار از چنگال پلیس را داشتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات با اقدام به موقع ماموران ضمن دستگیری 3 تن از قاچاقچیان مسلح، با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی، حریق را مهار کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از 4 خودروی توقیفی، 1 تن و 828 کیلوگرم تریاک را به همراه یک قبضه آرپی جی، دو قبضه تیربار و جلیقه ضد گلوله کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و با استفاده از ظرفیت و توان موجود در تمام اقشار جامعه به ویژه ریش سفیدان اجازه نخواهد داد افراد سودجو و منفعت طلب در هیچ کجای این استان فعالیت کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------