آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بخشش عامل قتل در جشن عروسی



اولیای‌دم جوانی که توسط شوهرخواهرش به قتل رسیده بود با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کردند از خونخواهی گذشت می‌کنند..

پرونده این قتل تابستان سال ٨٩ با اعلام خبر کشته‌شدن جوانی به نام میثم با ضربه چاقو تشکیل شد و وقتی مأموران، تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند عامل جنایت، شوهرخواهر مقتول به نام داود است.

 

پدر مقتول در جریان تحقیقات به مأموران گفت: «دخترم و شوهرش با هم اختلاف داشتند و دخترم از مدتی قبل به خانه من آمده بود تا اینکه دامادم با میثم صحبت کرد و از او خواست میانجی‌گری کند پسرم هم این کار را انجام داد و روز حادثه داود با همسرش آشتی کرد. ما شب به جشن عروسی یکی از اقوام دعوت داشتیم به همین دلیل از داود نیز خواستیم همراه‌مان بیاید.

 

او قبول کرد و راهی محل جشن شدیم. ساعتی بعد فهمیدم دامادم مشروب خورده است به او تذکر دادم و گفتم مراقب رفتارش باشد و آبروی ما را به‌خطر نیندازد اما او شروع به عربده‌کشی و فحاشی کرد و با دسته چاقو ضربه‌ای را به سرم زد طوری که من از حال رفتم. داود سپس به پسرم حمله کرد و او را با چاقو زد».خواهر مقتول نیز اظهاراتی مشابه را مطرح کرد و گفت: «وقتی دیدم شوهرم تحت‌تأثیر مشروبات الکلی از خود، ‌بی‌خود شده است از او خواستم به خانه برویم اما او شروع به ناسزاگویی کرد و بعد هم پدر و برادرم را با چاقو زد که میثم جانش را از دست داد».


کارآگاهان بعد از اطلاع از این جزییات برای دستگیری متهم فراری دست به‌کار شدند و او را بعد از چند روز بازداشت کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت از کاری که کرده است پشیمان است. او گفت زمان حادثه تحت‌تأثیر مشروبات الکلی قرار داشت و متوجه رفتارش نبود.


این پرونده بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و متهم بعد از محاکمه به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. پس از آن دیوان‌عالی کشور پرونده را بار دیگر رسیدگی و حکم صادره را تأیید کرد. به‌این‌ترتیب نام داود در فهرست مرگ قرار گرفت.

 

در این میان تلاش‌هایی برای جلب رضایت اولیای دم انجام شد و دایره صلح و سازش دادسرای جنایی نیز جلساتی را تشکیل داد. در نهایت، خانواده مقتول با مراجعه به دادسرا اعلام کردند به خاطر ماه مبارک رمضان از خونخواهی صرف‌نظر می‌کنند و متهم را می‌بخشند.

اخبار حوادث - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------