آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پایان سال‌ها زندگی مخفیانه قاتل فراری



مردی که هفت سال قبل در پی سوء‌تفاهم مرتکب جنایت شده بود، سرانجام بعد از سال‌ها زندگی پنهانی، به دام افتاد..

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان کرمانشاه روز ٢١ شهریور سال ٨٧ در جریان جنایتی مسلحانه در منطقه‌ای خارج از شهر قرار گرفتند و به محل حادثه رفتند. آنها بعد از حضور در صحنه جرم با جسد مردی ٥٥ساله به نام منصور مواجه شدند که بر اثر شلیک گلوله از پا درآمده بود.

 

شواهد نشان می‌داد این مرد غافلگیر شده و قاتل یا قاتلان از پیش برای کشتن او نقشه کشیده بودند. تحقیق از خانواده منصور فاش کرد این مرد قصد داشت از شهری دیگر به زادگاهش سفر کند که در مسیر کشته شد. این سرنخ گویای آن بود که عامل یا عاملان جنایت از برنامه منصور برای مسافرت مطلع بودند.


کارآگاهان که می‌دانستند این جنایت به‌دنبال انتقام‌جویی شخصی رخ داده است، فهرستی از مظنونان احتمالی تهیه کردند و در میان این افراد به مردی به نام جواد بیش از همه ظنین شدند، زیرا جواد از روز قتل ناپدید شده بود و خانواده‌اش نیز می‌گفتند اطلاعی از او ندارند.

 

به‌این‌ترتیب نام مرد فراری در فهرست متهمان تحت تعقیب جا گرفت اما جست‌وجوهای پلیسی برای یافتن ردی از او بی‌فایده بود و پرونده آن جنایت به حالت راکد باقی ماند تا اینکه چهار سال قبل سرنخ‌های تازه‌ای به دست پلیس رسید و کارآگاهان مطلع شدند جواد با نام و مشخصات جعلی در کرج سکونت دارد.

 

اطلاعات به‌دست‌آمده برای دستگیری این فرد کافی نبود و پلیس باید فاش می‌کرد نام مستعار متهم چیست و در کدام منطقه از کرج سکونت دارد. به همین دلیل بازپرس جنایی کرمانشاه طی نامه‌ای به پلیس آگاهی کرج، نیابت قضائی داد تا این پرونده را پیگیری کند. افسران جنایی کرج طی چهار سال گذشته تحقیقات وسیعی را انجام دادند تا اینکه بالاخره یکی از آشنایان جواد را شناسایی کردند.

 

او ادعا کرد فردی را به این نام نمی‌شناسد، اما مشخصات مردی را ارائه داد که بسیار شبیه به متهم فراری بود. مأموران در گام بعدی آپارتمان محل سکونت این شخص را که با نام «حمید» شناخته می‌شد، تحت نظر گرفتند. این مکان دو روز تحت مراقبت پلیس بود تا اینکه معلوم شد حمید همان قاتل فراری است به همین دلیل متهم بازداشت شد.


جواد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به ارتکاب قتل و جعل مدارک شناسایی، اقرار کرد. او گفت: «سال‌ها قبل یک روز پدرم به من گفت او را کتک زده‌اند. وقتی پرسیدم چه کسی این کار را کرده منصور را معرفی کرد. من که به‌شدت عصبانی شده بودم تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم به همین دلیل سلاحی را تهیه و روز حادثه با اطلاع از برنامه منصور در مسیر او کمین کردم و وی را با شلیک گلوله به قتل رساندم بعد از آن فراری شدم البته در همان روزهای اول فرار متوجه شدم تمام ماجرا یک سوءتفاهم بود.

 

یکی از اقوام برای اینکه بتواند از منصور انتقام بگیرد به دروغ سناریوی کتک‌خوردن پدر من توسط او را طراحی کرد و درواقع مقتول هیچ تقصیری نداشت».متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «بعد از فرار مدتی در کوه‌های اطراف کرمانشاه سرگردان بودم، بعد از آن از ترس دستگیری به اراک رفتم و مدتی در آنجا پنهانی زندگی می‌کردم، سپس راهی اسلامشهر شدم و بعد از مدتی نیز به شهریار رفتم.

 

مرتب محل زندگی‌ام را تغییر می‌دادم تا پلیس نتواند ردی از من پیدا کند، در تمام این مدت از اسامی جعلی استفاده می‌کردم تا اینکه بالاخره چهار سال قبل راهی کرج شدم و از آن به بعد همراه خانواده‌ام در آنجا با نام قلابی حمید به زندگی‌ام ادامه دادم، اما بالاخره به دام افتادم».بنا بر این گزارش، متهم به قتل به‌زودی به مرجع قضائی در استان کرمانشاه معرفی می‌شود تا پرونده قضائی او به جریان بیفتد.

اخبار حوادث - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------