قتل شوهر با همدستي پسري جوان



زني كه با همدستي پسري جوان، شوهر خود را با وارد كردن ضربه سنگ به قتل رساند و جسدش را به آتش كشيد، از سوي پليس ياسوج شناسايي و دستگير شد..

رسيدگي به اين پرونده از ١٢ تير امسال با كشف جسدي سوخته در يك دستگاه خودروي سواري پاترول در جاده‌اي در ٢٥كيلومتري ياسوج آغاز شد. در اين روز ماموران پليس آگاهي ياسوج پس از فروكش كردن زبانه‌هاي آتش از يك دستگاه پاترول، جسد مردي حدودا ٤٠ساله را از خودرو بيرون كشيدند كه از ناحيه سر و صورت به‌شدت دچار سوختگي شده بود. در همان بررسي‌هاي اوليه، فرضيه «قتل» راننده تاييد و براي رسيدگي به آن پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي ياسوج قرار گرفت.

ماموران موفق شده بودند در بررسي صحنه جرم، در فاصله دو تا سه‌متري خودروي مقتول، لكه‌هاي خون و تعدادي چوب كبريت كشف كنند. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه علت مرگ اصابت جسم سخت به سر بوده و متهمان پس از قتل، اقدام به سوزاندن جسد با بنزين كرده‌اند. آزمايش لكه‌هاي خون كشف‌شده نيز با نوع خون مقتول مطابقت داشت.

همزمان تيمي از كارآگاهان موفق به شناسايي هويت مقتول شدند و تحقيقات از خانواده او را در دستور كار قرار دادند. بررسي‌ها نشان مي‌داد در روز حادثه، يك دستگاه خودروي پرايد با دو سرنشين اقدام به تعقيب مقتول كرده است كه سرانجام فاش شد همسر ٣٤ساله و برادرزاده ٢٢ساله مقتول سرنشينان خودروي پرايد بوده‌اند. به اين ترتيب دو متهم دستگير شدند و بازجويي از آنها آغاز شد.

همسر مقتول در همان ابتدا به قتل اعتراف كرد و گفت: «از چند روز قبل نقشه قتل شوهرم را به كمك برادرزاده‌اش كشيده بودم. شب حادثه ١٠ عدد قرص خواب‌آور به شوهرم دادم. بعد از آن يك گالن ٢٠ليتري بنزين در ماشينش گذاشتم. او به حالت خواب و بي‌هوشي بود. براي انجام كاري سوار ماشينش شد و به جاده ياسوج رفت. من و برادرزاده شوهرم او را تعقيب كرديم. او در جاده‌اي فرعي در ٢٥كيلومتري ياسوج توقف كرد. وقتي مي‌خواست از خودرو پياده شود با سنگ به سرش ضربه زديم و او را كشتيم. پس از آن جنازه‌اش را آتش زديم و متواري شديم.»

سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به صحنه‌سازي دو متهم براي منحرف كردن مسير تحقيقات از تاييد اعترافات زن جوان توسط برادرزاده مقتول خبر داد و گفت: «هنوز انگيزه قتل مشخص نيست و تحقيقات براي فاش شدن آن همچنان ادامه دارد.»

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------