توطئه‌ای برای قتل شوهر



زنی که با همدستی برادرزاده شوهرش دست به جنایت زده و همسر خود را به قتل رسانده است، روانه زندان شد تا پرونده او برای محاکمه آماده شود. این جنایت حدود ١٠ روز قبل به وقوع پیوست..

کارآگاهان جنایی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از اطلاع از کشف جنازه‌ای سوخته در یک خودرو به بررسی موضوع پرداختند. آنها بعد از حضور در صحنه جرم مشاهده کردند صورت متوفی کاملا سوخته و قابل‌شناسایی نیست.

 

درحالی‌که معلوم نبود این مرد و خودرواش چگونه طعمه حریق شده‌اند، در نزدیکی محل حادثه یک چوب کبریت پیدا شد و مأموران در ادامه بازرسی‌ها چند لکه خون را نیز در همان حوالی مشاهده و از آنها نمونه‌برداری کردند. بعد از انتقال جنازه به پزشکی قانونی معلوم شد لکه‌های خون متعلق به همین مرد است. به این ترتیب با توجه به کشف چوب کبریت شکی باقی نماند که حریق عمدی است. افسران جنایی بعد از کشف هویت مقتول فهمیدند این مرد با همسرش اختلافاتی داشت.

 

از سوی دیگر شواهدی به دست آوردند که نشان می‌داد روز حادثه پرایدی خودروی مقتول را تعقیب می‌کرد. وقتی پراید موردنظر ردیابی شد، مأموران فهمیدند این اتومبیل متعلق به برادرزاده مقتول به نام سعید است که روابطی میان او و همسر مقتول وجود دارد؛ به همین دلیل هر دو نفر را بازداشت کردند.

 

متهمان که ابتدا قصد داشتند منکر جرم خود شوند، در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب جنایت اعتراف کردند. همسر مقتول به نام طوبی در اعترافاتش گفت: «به دلیل اختلافاتی که با شوهرم داشتم، با سعید درددل کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید شوهرم را به قتل برسانیم. برای این کار نقشه‌ای را طراحی کردیم و شب حادثه درحالی‌که سعید خانه ما بود، در غذای همسرم داروی خواب‌آور ریختم، وقتی او از حال رفت سوار بر خودروی خودش و پراید سعید به منطقه‌ای خلوت رفتیم و در آنجا برادرزاده شوهرم قتل را انجام داد».

 

سعید نیز به مأموران توضیح داد: «از قبل بنزین تهیه کرده بودم و قصد داشتم عمویم را به آتش بکشم تا شناسایی نشود. شب حادثه وقتی به محلی خلوت رسیدیم عمویم متوجه ماجرا شد و سعی کرد فرار کند به همین دلیل با سنگ چند ضربه به سرش زدم و او را دوباره داخل خودرو کشاندم، بعد ماشین را آتش زدم و همراه طوبی فرار کردم».بنابر این گزارش دو متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------