آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

هویت 10 تن از قربانیان سیل اعلام شد/ تحویل جسد قربانی چینی به سفارتخانه



اخبار,اخبار حوادث,سیل

هویت 10 تن از قربانیان طوفان و سیل روز یکشنبه در استان‌های تهران و البرز اعلام شدند..

دکتر علیرضا کدخدایی رئیس مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین باره گفت: هفت جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که تا کنون هویت پنج نفر شناسایی شده و در تلاشیم که هویت دو کشته شده دیگر نیز در اسرع وقت شناسایی شود.

وی ادامه داد: بر این اساس اسامی کشته شدگان میر فرزان خسینا، نادر بهرامی‌زاده، محمدرضا رزمی بنفشه درق، محمدعلی همدانی و سمیه عابدینی افرد است.

کدخدایی با بیان اینکه هویت دو جسد دیگر هنوز شناسایی نشده است، گفت: همشهریانی که بستگانشان در روز وقوع طوفان مفقود شده اند می توانند با در دست داشتن نامه از مقام قضایی برای شناسانی اجساد در ساعات اداری به مرکز تشخیصی آزمایشگاهی استان واقع در جاده قدیم قم،بعد از درب شرقی بهشت زهرا،مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران مراجعه کنند.

همچنین ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از قربانیان سیل تبعه چین بود گفت: جسد این فرد تحویل سفارت چین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی کشورنیز اعلام کرد: «تاکنون اجساد 10 تن از 13 نفر قربانی حادثه طوفان و سیل 28 تیرماه در استان‌های تهران و البرز تعیین هویت شدند.

در حادثه طوفان و سیل 28 تیرماه اجساد 7 تن از هموطنان در استان تهران و 6 تن دیگر در استان البرز به پزشکی قانونی این دو اداره کل ارجاع شده اند. پس از انتقال این اجساد به پزشکی قانونی کار شناسایی و تعیین هویت آنان آغاز و تا کنون 5 نفر از قربانیان استان تهران و 5 نفر از قربانیان استان البرز شناسایی شده‌اند.

اسامی اجساد شناسایی شده در استان تهران عبارت اند از:

نادر بهرامی زاده

محمدرضا رزمی بنفشه درق

میرفرزان خسینا

محمدعلی همدانی

سمیه عابدینی افرد

اسامی اجساد شناسایی شده در استان البرز عبارت اند از:

فرشاد گل محمدی

نیلوفر گل محمدی

مریم تقی خانی

حسین درخانی

زهرا غلامحسینی

یادآور می شود در استان البزر علاوه بر اجساد منتقل شده به پزشکی قانونی گزارش هایی از ارجاع اجساد جدید به این اداره کل رسیده که بعد از انتقال، اخبار تکمیلی ارسال می شود.»

اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------