جنایت در کازرون؛ آتش زدن همسر با بنزين



اخبار,اخبار حوادث,اخبار قتل

"«مردي معتاد به شيشه در كازرون استان فارس، همسرش را با چاقو مجروح كرد و پيكرش را با بنزين به آتش كشيد...

بامداد پانزدهم فروردين امسال حراست بيمارستان وليعصر كازرون در تماس با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران را در جريان مرگ زني ٥٠ ساله قرار داد كه از ناحيه گردن مجروح و دچار سوختگي شديد شده بود.

 

با اطلاع ماموران از اين حادثه به سرعت تيمي از كارآگاهان به بيمارستان اعزام شد و رسيدگي به موضوع را آغاز كردند.

 

با حضور ماموران در محل مشخص شد كه ساعاتي پيش، زني ميانسال كه به‌شدت دچار سوختگي شده بود توسط برادرش به بيمارستان منتقل شده اما با وجود تلاش تيم پزشكي به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ماموران كه تحقيقات اوليه خود را آغاز كرده بودند در نخستين گام جسد را به پزشكي قانوني منتقل كردند تا علت اصلي فوت زن ميانسال مشخص شود. همزمان تيمي از كارآگاهان به بازجويي از برادر فوتي پرداختند.

 

او دامادشان را عامل اصلي جنايت معرفي كرد و به كارآگاهان گفت: امروز در تماسي مطلع شدم كه دامادمان در درگيري با خواهرم او را با ضربه چاقو به‌شدت مجروح كرده و پس از آن با ريختن بنزين روي بدنش، او را به آتش كشيده و متواري شده است.

با ثبت اظهارات هولناك برادر فوتي، به سرعت پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي بررسي در اختيار پليس آگاهي كازرون قرار گرفت و دستگيري قاتل به جريان افتاد.

 

ماموران كه براي دستگيري متهم به محل وقوع جنايت رفته بودند، متوجه شدند كه همسر مقتول پس از ارتكاب به قتل از محل متواري شده است. تحقيقات ميداني پليس از اهالي محل نيز تاييد كرد كه قاتل پيش از اين نيز سابقه درگيري با همسر خود داشته است.

همزمان با ردزني‌هاي پليس براي شناسايي مخفيگاه قاتل، گزارش پزشكي قانوني مرگ بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردن و سوختگي شديد را تاييد كرد.

 

همچنين در تحقيقات پليس مشخص شد كه قاتل به مواد مخدر شيشه اعتياد داشته و سر اين موضوع بارها با همسر خود درگير شده و اهالي محل صداي فريادهاي آنها را شنيده‌اند.

سرانجام پس از انجام اقدامات پليسي و ردزني‌هاي محل‌هاي رفت و آمد قاتل، او در يكي از محله‌هاي شهرستان كازرون در اقدامي ضربتي شناسايي و دستگير شد. با انتقال متهم به پليس آگاهي روند بازجويي آغاز شد كه او در همان تحقيقات اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: من با همسرم اختلافات زيادي داشتم و پيش از اين نيز با او درگير شده بودم.

 

در روز حادثه هم مواد مصرف كرده بودم و پس از اينكه درگيري ما بالا گرفت با ضربه چاقو همسرم را از ناحيه گردن مجروح كرده و پس از آن جنازه‌اش را به آتش كشيدم.

سرهنگ مهرداد مشوق، فرمانده انتظامي كازرون با تاييد اين خبر به اعتراف صريح متهم اشاره كرد و از انتقال او به دادسرا براي سير مراحل قانوني خبر داد.

 

اخبار حوادث - بهار

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------