تعقیب و گریزهای مخاطره‌آمیز در خیابان‌های پایتخت



اخبار,اخبار حوادث,سرقت خودرو

اخبار حوادث - گردانندگان 4 باند موازی سرقت خودرو دستگیر شدند
تعقیب و گریزهای مخاطره‌آمیز در خیابان‌های پایتخت

گردانندگان چهار باند موازی سرقت خودرو در پایتخت در عملیات‌های خیابانی گشت آشکار پلیس آگاهی به دام افتادند.

این دزدان با بی‌اعتنایی به دستور ایست با حرکات زیگزاگ و سرعت جنون‌آمیز وحشت‌آفرینی کردند.

جنون سرعت دزد
ساعت 9:30 صبح هشتم آذرماه گشت آشکار پلیس آگاهی تهران در خیابان فدائیان اسلام به یک پراید برخورد که سرقتی بود و راننده با دیدن پلیس پا به فرار گذاشت.دزد جوان با بی‌اعتنایی به دستور ایست تا جایی به حرکات مخاطره‌آمیز دست زد که همه رهگذران به وحشت افتادند و برای اینکه خودروی پلیس از تعقیب و گریز جا بماند با خودرویش به موتورسیکلت‌ها کوبید تا با واژگونی آنها در مسیر حرکت، پلیس نتواند وی را تعقیب کند.با وجود همه این اقدامات جنون‌آمیز، مأموران توانستند دزد فراری را در محله شلوغی متوقف کنند و وی را به دام اندازند.


راننده سمج
ساعت 10:30 صبح 5 آذرماه گشت آشکار پلیس آگاهی تهران در خیابان «استاد معین» به رفتارهای غیرعادی راننده یک پراید برخوردند و در بررسی‌های رایانه‌ای پی بردند این خودرو 48 ساعت پیش به سرقت رفته است.


همین کافی بود تا مأموران به راننده دستور ایست بدهند اما وی با بی‌اعتنایی پا روی پدال گاز گذاشت تا فرار کند که مأموران بارها دستور ایست دادند و راننده فراری با حرکات زیگزاگ و خطرناک با برخورد به خودروهای دیگر وارد خیابان طوس و خیلی زود در ترافیک خیابانی گرفتار شد و راننده سعی کرد با ضربه زدن به سایر خودروها راهی برای فرار پیدا کند که مأموران به شلیک تیرهای اخطار دست زده و با هدف قرار دادن لاستیک‌های خودرو چاره‌ای جز تسلیم شدن راننده فراری پیش رویش نگذاشتند.


عملیات در بزرگراه
ساعت 4 عصر دهم آذرماه باز هم گشت آشکار پلیس آگاهی تهران در بزرگراه آزادگان مسیر غرب به شرق یک پراید را که سه روز پیش به سرقت رفته بود ردیابی
کردند.
مأموران به دزد پراید دستور توقف دادند که وی با افزایش سرعت اقدام به فرار در بزرگراه کرد و مأموران نیز با استفاده از علائم هشداردهنده سعی در متوقف کردن خودرویش کردند.
در ادامه تعقیب و گریز مأموران به‌خاطر حفظ امنیت خودروهای عبوری اقدام به شلیک‌های هوایی کرده و سپس چند گلوله به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند و راننده و دو همدستش که قصد فرار با پای پیاده را داشتند با واکنش سریع مأموران به دام افتادند.


فرار در جهت مخالف
ساعت 2 صبح 9 آذرماه مأموران گشت آشکار پلیس آگاهی پایتخت در خیابان فدائیان اسلام به یک پراید سرقتی دیگر برخوردند و دستور ایست صادر شد.


این بار نیز راننده با افزایش سرعت اقدام به فرار به سمت میدان شوش و میدان خراسان و در مسیر خلاف جهت در خیابان مولوی و میدان اعدام کرد تا اینکه در برخورد شدید با تیر برق متوقف شد.


با وجود این دزد جوان با استفاده از تاریکی شب از دست مأموران پا به فرار گذاشت که دستگیر شد.


بنابر این گزارش، این تبهکاران که در کمین‌های گشت پلیس آگاهی تهران افتاده‌اند همگی در اختیار دادسرای ناحیه 34 تهران قرار گرفتند تا پرده از جزئیات تبهکاری‌هایشان برداشته شود.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------