زورگیری از جوانان با تهدید و فحاشی/ اراذل و اوباش خانی‌آباد جاعل عناوین نظامی بود



اخبار حوادث - زورگیری از جوانان با تهدید و فحاشی/ اراذل و اوباش خانی‌آباد جاعل عناوین نظامی بود

مرد خلافکاری که با جعل عناوین نظامی اقدام به زورگیری از مردم می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

ساعت 8 صبح 18آبانماه در پی اعلام یک مورد سرقت به عنف در آدرس خاني آباد ، خیابان شقايق از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ بلافاصله ماموران گشت این یگان به موقعیت اعزام و به بررسی موضوع می پردازند.

در همین حین دو پسر جوان به ماموران مراجعه می کنند و ضمن معرفی خود به نام های  "مهران" 22ساله و "عادل"26 ساله به ماموران اظهار داشتند که در آدرس فوق در حال تردد بودند که ناگهان فردی به هویت "کرامت" 33ساله که از اراذل و اوباش منطقه خانی آباد نو است به زور و فحاشی یک دستگاه تلفن همراه آنان را به سرقت برده و شیشه عقب خودرو پرایدشان را تخریب کرده است.

به دنبال این موضوع ماموران ضمن بررسی و اطمینان از صحت گفته های شکات و با توجه به تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل صحت موضوع برای ماموران تایید می شود و با گرفتن مشخصات ظاهری متهم، مراتب را از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار را در منطقه به اجرا می گزارند.

در ادامه متهم دقایقی بعد در حالیکه در یکی از خیابان های فرعی منطقه در حال پرسه زنی بود مشاهده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل می شود.

در بررسی بیشتر مشخص گردید متهم دارای چندین مورد سابقه دستگیری به اتهام جرایمی چون غصب عناوین نظامی،جعل عنوان نظامی،  دستگیری به اتهام حمل مواد مخدر و دستگیری به اتهام سارق موتورسیکلت است.
 
سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152خانی آبادنو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه شکات و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی  معرفی شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------