درخواست طلاق از زن سنتی



اخبار حوادث - درخواست طلاق از زن سنتی

مرد جوانی که از رفتارهای قدیمی و سنتی همسرش خسته شده بود به دادگاه خانواده آمد تا از همسرش برای همیشه جدا شود.

مرد جوان پس از ارائه درخواست طلاق خود به قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: آقای قاضی همسرم خیلی قدیمی است و افکار سنتی دارد. او اصلا امروزی نیست و نمی تواند همسر خوبی برای من باشد. از رفتارهای کهنه و قدیمی او خسته شدم.

مرد جوان ادامه داد: 3 سال است که با مريم ازدواج کرده ام. اما در این مدت یک روز خوش نداشتم. مريم یک زن قدیمی است و با اینکه فقط 25 سال دارد اما جوری رفتار می کند که انگار 50 ساله است. اصلا اهل سفر و مهمانی و تفریح نیست. هر بار که به او می گویم به تفریح سینما و یا سفر برویم مخالفت مي كند.

وی افزود: چندین بار با او سر این موضوع صحبت کردم و گفتم که دوست دارم همسرم با من مثل دوستم باشد و با هم به مهمانی و خوشگذرانی برویم. به او گفتم که از این رفتاهایش خسته شدم و احساس افسردگی می کنم اما باز هم فایده ای نداشته و او به همین رفتارهایش ادامه می دهد.

مرد جوان گفت: چندین بار با ذوق و شوق و به مناسبت تولدش یا سالگرد ازدواجمان برایش هدیه خریدم و بلیط سفر تهیه کردم ولی با بی میلی و کلی غر زدن از من خواسته تا بلیط های سفر را پس بدهم، هر بار به مهمانی یا تفریح دعوت شدیم او بهانه ای آورده و با من نیامده است. اگر هم می آمد بدون هیچ شور و هیجانی با من همراه می شد و رفتاری می کرد که از رفتنمان پشیمان می شدیم.

وی ادامه داد: مريم اصلا همراه و شریک خوبی برای من نیست و مرتب در خانه نشسته و درحال پخت و پز و تمیز کردن خانه است. در صورتیکه ما هنوز جوانیم و باید از زندیگیمان لذت ببریم. من فقط 30 سال سن دارم و دوست دارم در زندگی ام همیشه شادی و تفریح باشد و دلم می خواهد با همسرم به خوشگذرانی برویم اما همسرم اصلا مثل من فکر نمی کند و عقاید خیلی سنتی دارد. من هم دیگر از رفتارهای او خسته شدم و تقاضای طلاق دارم.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن حرف های مرد، زن را نیز به دادگاه احضار كرد تا بتواند حکم نهایی این پرونده را صادر کند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------