گردنبند قاپی در ساعت "10 صبح"/ مردم به پلیس جهت شناسایی سارقان خشن کمک کنند (+ عکس)



اخبار حوادث - گردنبند قاپی در ساعت "10 صبح"/ مردم به پلیس جهت شناسایی سارقان خشن کمک کنند (+ عکس)

تصاویر دو مرد شرور که اقدام به گردنبند قاپی کرده بودند ، از سوی پلیس جهت شناسایی نپتوسط مردم ، منتشر شد.

در مورخه 21 آبان ماه یکی از اهالی و کسبه خیابان قزوین با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار به مأمورین اعلام کرد که دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس اقدام به سرقت گردنبند وی کرده اند . 
 
پرونده در اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "گردنبندقاپی" و به دستور قاضی رضوانفر ، جانشین دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اخبار,اخبار حوادث,سارقان خشن

 


اظهارات مالباخته :  
مالباخته پس از حضور در اداره هجدهم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در ساعت 10:00 از درب منزل خارج و به محل کار خود در مغازه ای در نزدیکی محل سکونت خود رفتم ؛ در حال باز کردن درب مغازه بودم که یک موتورسیکلت پالس با دو سرنشین از مقابل من عبور کرد . هنوز چند لحظه از باز کردن درب مغازه نگذشته بود که سرنشین موتورسیکلت وارد مغازه شد ؛ آنزمان تصور می کردم که این شخص مشتری است و قصد خرید دارد اما ناگهان وی با چاقویی که همراه خود داشت به سمت حمله ور شد و در یک حظه اقدام به قاپیدن گردنبند کرد و به سرعت سوار موتورسیکلت شد و بهمراه همدست خود از محل متواری شد ". 
 
مالباخته در ادامه اظهاراتش در خصوص تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته ، به کارآگاهان گفت : "حدودا چند ماه پیش از این ماجرا ، به پیشنهاد یکی از دوستان خود اقدام به تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته کردم و خوشبختانه تصاویر این دو سارق توسط دوربین ضبط شده است ". 

 

 

اخبار,اخبار حوادث,سارقان خشن

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت و به منظور شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار تصاویر بدست آمده از هر دو متهم تحت تعقیب اداره هجدهم پلیس آگاهی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت متهمین شده درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، محل سکونت و یا مکان های تردد این افراد را از طریق شماره تماس های 51055518 ، 51055617 و 51055616 در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم مبارزه با کیف قاپی و گردنبندقاپی قرار دهند .  

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------