سرقت در 40 ثانیه



اخبار حوادث - سارق داخل خودروها دستگیر شد
سرقت در 40 ثانیه

با هوشیاری ماموران یگان امداد سارق حرفه ای و سابقه دار داخل خودرو دستگیر و به 40 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ فرهنگ نوروزی گفت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود فرد مشکوکی را به هویت (ن- ق) و به اتهام معتاد تابلو بودن دستگیر و به کلانتری 17 دلالت دادند.

وی افزود: عوامل کلانتری با بررسی تخصصی و بازجویی حرفه ای و بررسی محتویات گوشی به یک قطعه عکس متعلق به خانم (م- ن) که چند روز قبل از داخل خودرو پژو در حوزه ولیعصر دزدیده شده بود برخورد می کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از بازجویی های فنی و تحقیقات بعمل آمده به سرقت های داخل خودرو اخیر منطقه ولیعصر و دیگر مناطق سطح تبریز اعتراف کرده و از خودروی وی پس از بازرسی تکمیلی، وسایلی از قبیل مدارک شخصی افراد مختلف، سه عدد کلید خودرو و ... کشف شد.

سرهنگ نوروزی افزود: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که نزدیک به 5ماه می باشد از محدوده ولیعصر و زعفرانیه با شکستن شیشه اتومیبل های پراید، 206، سمند و... با سنگ اقدام به سرقت اموال داخل خودرو از قبیل گوشی های موبایل، کیف های زنانه، تب لت، لب تاپ و... می کرده و با فروش آنها (اموال مسروقه)به فردی به هویت (م) اقدام به تهیه مواد مخدر شیشه می کردم.

فرمانده انتظامی تبریز افزود: متهم در ادامه اعترافات خود به سرقت از پارکینگ هایی که درب آنها باز بود اشاره و همچنین به 40 فقره سرقت داخل خودرو از مقابل دانشگاه آزاد و لاله پارک که اکثر خودروها در خیابان های خلوت و بدون روشنایی پارک شده بودند که وسایل داخل خودروها را در مدت زمان 30 الی 40 ثانیه سرقت می کردم و در گذشته هم به جرم حمل و توزیع مشروبات الکلی مدت 2 سال را در زندان گذرانده ام.

پس از دعوت از مال باختگان و شناسایی اموال توسط آنها و اخذ رسید، اموال به مالباختگان تحویل و متهم جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

 

اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------