اعتراف خانم دکتر به آدم‌ربایی خانگی



اخبار حوادث - اعتراف خانم دکتر به آدم‌ربایی خانگی

زوج پزشک سناریوی یک آدم‌ربایی را کلید زدند. زن 43 ساله‌ای به نام لیلا که پزشک متخصص است در برابر اتهام آدم‌ربایی و تهدید شوهرش قرار گرفت.

این زن که یک دختر 22 ساله دانشجو نیز دارد پس از دستگیری توسط پلیس مشهد  به مأموران کلانتری بانوان مشهد گفت: با همسرم اختلاف داشته و این اختلاف‌ها باعث شده تا شریک زندگی اش اقدام به جعل چکی به ارزش 5/7 میلیارد تومان به نام او کرده و چون قادر به پرداخت این چک نشده از سوی مقام قضایی برایش دستور جلب صادر شده است.
فرمانده پلیس استان خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: شوهر این زن  نیز در تحقیقات پلیسی ادعا کرده بود همسرش به خاطر اختلافات خانوادگی  و انتقامجویی از بابت موضوع چک اقدام به ربودن وی کرده است.


سرتیپ بهمن امیری‌مقدم افزود: شوهر این زن که علیرضا نام دارد همچنین مدعی شد همسرش با زور و تهدید مجبورش کرده تا اسناد و مدارک خاصی را امضا کند.
فرمانده پلیس خراسان رضوی  با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای کشف ابعاد مبهم این پرونده همچنان ادامه دارد گفت: اختلافات خانوادگی مسأله‌ای نیست که با لجبازی، غرور و اقدامات هیجانی و احساسی بتوان آن را حل کرد.


این موضوعات نیاز به مهارت خاصی دارد و در این‌خصوص لازم است مردم در صورت ناتوانی برای حل مسائل خود از مشاوران متخصص و متعهد استفاده کنند. 
وی اظهار داشت: کارشناسان مشاوره پلیس در مراکز مشاوره و همچنین کارشناسان اجتماعی مستقر در دوایر اجتماعی  کلانتری‌ها آماده ارائه خدمات تخصصی به شهروندان در زمینه مهارت‌های زندگی و مهارت‌های حل مسأله هستند.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------