شرط‌بندی‌های فریبکارانه 3 دزد خیابانی



اخبار حوادث - شرط‌بندی‌های فریبکارانه 3 دزد خیابانی

سه مرد تبهکار با موبایل‌های سرقتی در شرط‌بندی‌های زیرزمینی شرکت می‌کردند تا اگر باختند هیچ‌گاه ضرر نکنند.

 از ساعت شش صبح 18 آبان‌ماه سال جاری وقتی زن جوانی در خیابان ورزش خانی‌آباد از سوی دو دزد موتورسوار مورد حمله قرار گرفت با دستور بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه 34 تهران، تیمی از پایگاه 5 پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا دزدان را به دام اندازند.

دختر جوان ادعا کرد: دو دزد با موتور آبی رنگ کیف وی که مدارک دانشگاهی، گوشی تلفن همراه و کارت عابربانکش داخل آن بود را به سرقت برده سپس از حساب وی پول برداشت کرده‌اند.
همین کافی بود تا دوربین‌های مداربسته بانک در شعبه عبدل‌آباد بازبینی شده و تصویر یکی از دزدان شکار شود.

با این سرنخ کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق به کشف گوشی تلفن همراه سرقتی شدند که در اختیار جوانی قرار داشت و وی ادعا می‌کرد آن را در خیابان جمهوری خریده است.

باتوجه به غیرعادی بودن جوان خریدار، وی تحت بازجویی قرار گرفت و فاش کرد گوشی را در زمان شرکت در شرط‌بندی از جوان 23 ساله‌ای به نام «حسن» برده است.

خیلی زود کارآگاهان فاش کردند که حسن نه تنها یکی از کیف‌قاپ‌های قدیمی بلکه دزد موتور نیز بوده و تحت تعقیب است. وقتی دختر جوان تصویر حسن را دید دیگر شکی باقی نماند که وی یکی از دزدان خیابانی است.

از سوی دیگر در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک شعبه عبدل‌آباد و مطابقت تصاویر حسن با وی مشخص شد که هر دو تصویر متعلق به کیف‌قاپ قدیمی است.

بدین ترتیب حسن تحت تعقیب ویژه قرار گرفت و خیلی زود مشخص شد که وی از سوی پایگاه 8 پلیس آگاهی تهران دستگیر شده و در بازداشتگاه به‌سر می‌برد.

حسن خواست با خونسردی ادعای بی‌گناهی کند تا اینکه تصویر خود را در دوربین مداربسته دید و در برابر دختر جوان نیز سر به زیر انداخت و پرده از کیف‌قاپی‌های زنجیره‌ای برداشت که با پرسه‌زنی در عبدل‌آباد، خانی‌آباد، شهرک شریعتی و شهرک ولیعصر به شکار می‌پرداختند.

حسن گفت: پسر 19 ساله‌ای به نام «سهیل» نیز در این سرقت‌ها همراهی‌ام می‌کرد که در فلاح زندگی می‌کند و یکی از دوستان وی که «محمد» 20 ساله است نیز در باند من عضویت داشته است.

با این اقدام‌ها، کارآگاهان ابتدا سهیل را در پشت‌بام خانه‌شان و سپس محمد را که میهمان‌ خانه همدستش بود به دام انداختند.

در بازرسی از مخفیگاه سهیل پلیس با گوشی‌های تلفن همراه سرقتی زیادی مواجه شد و در پارکینگ نیز دو موتور سرقتی به دست آمد و مشخص شد سه کیف‌قاپ ابتدا موتور می‌دزدیدند و سوار بر آن به رهگذران حمله کرده و کیف‌هایشان را می‌قاپیدند.

حسن و دو نوچه‌اش در بازجویی‌ها فاش کردند که پس از کیف‌قاپی و خرج کردن پول‌های طعمه‌هایشان، گوشی‌های موبایل را در خانه نگه می‌داشتند و در مجالس شرط‌بندی حضور یافته و اگر می‌باختند این گوشی‌ها را به برندگان می‌دادند و هیچ‌وقت ضرر نمی‌کردند.

 

اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------