جدایی به خاطر سرطان مادر شوهر



اخبار حوادث - جدایی به خاطر سرطان مادر شوهر/ زن جوان: شوهرم دوست دارد همیشه در کنار مادرش باشد

زوج جوان به دادگاه خانواده مراجعه کردند و به خاطر اینکه مرد مرتب از مادرش در شهرستان پرستاری می کرد، برای همیشه از هم جدا شدند.

زن جوان که به همراه همسرش برای طلاق توافقی به دادگاه خانواده آمده بود، در خصوص علت درخواست طلاق به قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: از وقتی با پارسا ازدواج کرده ام روی هم رفته یک ماه هم با او زندگی مشترک نداشته ام.

وی ادامه داد: خانواده پارسا در یکی از شهرهای شمالی زندگی می‌کنند و پارسا به خاطر کارش در تهران زندگی می‌کند. در محل کار هم بود که با او آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم. اما در این مدت دو سالی که با هم ازدواج کرده ایم، پارسا مرتب به شمال می رود و چندین روز در آنجا و در کنار خانواده اش می ماند.

زن جوان بیان داشت: او در تهران یک شرکت دارد که می تواند از بیرون هم این شرکت را اداره کند، برای همین براحتی می تواند چندین روز به محل کارش نرود. اما پارسا از این فرصت سوء استفاده می کند و مرتب پیش مادرش در یکی از شهرهای شمالی می رود. هر بار هم به این موضوع اعتراض می کنم، مریضی مادرش را بهانه می کند و می گوید که باید در کنار او باشد و از او پرستاری کند.

وی افزود: مادر پارسا یک سالی می شود که به بیماری سرطان مبتلا شده و پارسا هم می خواهد همیشه کنار او باشد. به او می گویم که برای پرستاری از مادرش او را به تهران بیاورد ولی پارسا می گوید که مادرش از تهران و ماندن در این شهر اصلا خوشش نمی آید. من دیگر نمی توانم به زندگی با شوهرم ادامه دهم و می خواهم از او جدا شوم تا برای همیشه پیش مادرش برود و از او مراقبت کند.

مرد جوان نیز به قاضی گفت: من عاشق مادرم هستم و هر اتفاقی که بیفتد نمی توانم او را تنها بگذارم. از وقتی فهمیده ام او سرطان دارد دوست دارم هر لحظه در کنارش باشم. حتی اگر بخواهم به خاطر این موضوع از همسرم جدا شوم.

در پایان تلاش های قاضی برای منصرف کردن این زوج از طلاق بی نتیجه ماند و حکم طلاق توافقی صادر شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------