آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعترافات عجیب 2 عضونامرئی باند دزدان(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,2عضونامرئی باند دزدان

اخبار حوادث - اعترافات عجیب 2 عضونامرئی باند دزدان

دو مرد همدستان پنهان باند دزدان بودند، آنها گوشی‌های دزدی را ارزان می‌خریدند و پس از دستکاری حرفه‌ای آنها را گران می‌فروختند.

چندی پیش مأموران اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران در جریان فعالیت‌های زیرزمینی دو تبهکار قرار گرفتند که با یک شبکه دزدان گوشی‌های تلفن همراه در ارتباط بوده و با دستکاری شماره سریال گوشی‌های سرقتی، آنها را در بازار به قیمت روز می‌فروشند.همین کافی بود تا تیمی از پلیس با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران برای ردیابی و دستگیری این دو تبهکار زیرزمینی وارد عمل شوند. مأموران در نخستین گام پی بردند که این دو مرد «مجید» و «بهمن» نام دارند.بدین ترتیب با توجه به سرنخ‌های پلیسی، مجید و بهمن تحت نظر قرار گرفتند و سرانجام روز 25 آبان ماه سال جاری زمانی که در مخفیگاه‌شان در میدان قیام در حال دستکاری شماره سریال گوشی‌های سرقتی بودند، دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه این دزدان، 20 گوشی آیفون سرقتی به دست آمد.بهمن در بازجویی‌ها به مأموران گفت: بیماری دیابت دارم، از آنجا که گوشی‌ام خراب شده بود به مجید دادم تا آن را برایم تعمیر کند. روز حادثه وقتی برای گرفتن گوشی‌‌ام نزد وی رفتم، همزمان مأموران سررسیدند و مرا هم دستگیر کردند.


وی افزود: باور کنید من مجرم نیستم، روزهای نخست مجید مرا فریب داد و گفت اگر خرید گوشی‌های سرقتی را به عهده بگیرم به من 10 میلیون تومان پول خواهد داد، چون من نیز برای درمان بیماری‌ام نیاز به پول داشتم، پذیرفتم و به دروغ گفتم گوشی‌های سرقتی متعلق به من است چرا که مجید یک خلافکار حرفه‌ای بود و می‌خواستیم جرم وی سنگین‌تر نشود. مجید نیز که چند بار به خاطر جرایم مشابه به زندان افتاده است، در بازجویی‌ها هرگونه ارتباط با شبکه دزدان گوشی تلفن همراه پایتخت را نپذیرفت و گفت:‌ گوشی‌های سرقتی را از یک مغازه‌دار خریده و از دزدی بودن آنها اطلاعی ندارد.این مرد درخصوص دستکاری شماره سریال گوشی‌ها گفت: شخصی معروف به مهندس شماره سریال‌ گوشی‌ها را دستکاری می‌کرد و من چنین تبحری ندارم، هر بار گوشی‌ها به دستم می‌رسید آنها را نزد مهندس برده و پس از دستکاری می‌فروختم و پول خوبی به جیب می‌زدم.
بنا بر این گزارش، دادیار پرونده دستور داده است پلیس با ردیابی دیگر متهمان این زنجیره سرقت پرده از جزئیات باندهای تبهکار بردارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------