پایان ناامنی دامداران در سوادکوه(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,باند دزدان

اخبار حوادث - پایان ناامنی دامداران در سوادکوه

اعضای یک شبکه از دزدان که با اقدامات تبهکارانه منطقه سوادکوه را برای دامداران ناامن کرده بودند ردیابی و بازداشت شدند.

پنج عضو این گروه از دزدان با شناسایی محل‌های نگهداری دام‌های ساکنان منطقه سوادکوه در فرصت مناسب نقشه سرقت خود را اجرا می‌کردند.اقدامات مأموران برای ردیابی و دستگیری اعضای این گروه به دنبال ارائه گزارش‌هایی از سرقت احشام از سوی تعدادی از دامداران منطقه سوادکوه در دستور کار مأموران قرار گرفت.


پلیس که با تله‌گذاری‌های نامرئی در چند منطقه از این شهرستان اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی دزدان آغاز کرده بود سرانجام یکی از اعضای این گروه را به دام انداخت.متهم بازداشت شده وقتی دانست پلیس مدارک و مستندات غیرقابل‌انکاری از اقدامات او و همدستانش در اختیار دارد، اعتراف کرد.وی در بازجویی‌های پلیسی گفت دزدی‌ها را با همدستی چهار تن از دوستانش انجام می‌داد.با توجه به اطلاعاتی که این دزد درباره مخفیگاه سایر همدستانش در اختیار پلیس قرار داده بود آنان محل را به محاصره خود درآورده و چهار تن دیگر را بازداشت کردند.


سرهنگ مصطفی خلیلی فرمانده پلیس سوادکوه شمالی درباره اقدامات اعضای این شبکه دزدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سوادکوه موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.


سرهنگ خلیلی در ادامه افزود: مأموران در اقدامی ضربتی همه اعضای این باند به نام‌های «پوریا»، «فرج»، «موسی»، «امین» و «حسن» را دستگیر کردند.
فرمانده پلیس سوادکوه شمالی همچنین اظهار داشت: متهمان تاکنون به 30 سرقت احشام در این شهر اعتراف کردند.
وی در خاتمه گفت: دزدان پس از تشکیل پرونده با حکم قضایی روانه زندان شده و تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------