پرتاب همسر از طبقه دوم خانه به پايين



اخبار حوادث - درجريان نزاع خانوادگي رخ داد
پرتاب همسر از طبقه دوم خانه به پايين

مردي در تهران پس از درگيري شديد با همسرش، او را از طبقه دوم خانه به پايين پرتاب كرد. در اين حادثه زن جوان كه به‌شدت از چند ناحيه دچار شكستگي شده بود با حضور نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شد.

سرهنگ امير هوشنگ اميري، رييس كلانتري ١٤٤ جواديه با تاييد اين خبر، اختلاف خانوادگي را دليل اين حادثه عنوان كرد و گفت: به دنبال تماس‌هاي متعدد مردمي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران در جريان وقوع يك حادثه سقوط از ارتفاع قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل مورد نظر رساندند.


در صحنه حادثه زني جوان در حالي كه به‌شدت از درد به خود مي‌پيچيد ديده شد كه از پنجره طبقه دوم خانه به پايين پرتاب شده بود كه با حضور عوامل اورژانس به سرعت براي انجام اقدامات پزشكي به بيمارستان منتقل شد.


همزمان تحقيقات ماموران از اهالي محل نشان مي‌داد كه زن جوان لحظاتي قبل از وقوع حادثه با همسر خود درگيري شديد لفظي پيدا كرده بود. سرهنگ اميري در تشريح گفته‌هاي همسايگان زن جوان گفت: همسايگان اين زوج جوان اظهار كردند كه ساعتي پيش از اين ماجرا، زوج جوان مجددا با يكديگر درگير شده بودند كه پس از مدتي با بالاگرفتن درگيري، مرد جوان، همسر خود را از پنجره طبقه دوم خانه‌شان به پايين پرتاب مي‌كند.


به اين ترتيب تيمي از ماموران براي بررسي بيشتر موضوع، بازداشت همسر زن جوان را در دستور كار خود قرار دادند. به گفته سرهنگ اميري، در حالي كه زن جوان به دليل شدت جراحات توانايي سخن گفتن نداشت، ماموران همسر او را براي بررسي بيشتر و سير مراحل قانوني بازداشت كردند.


همسر زن جوان در بررسي‌هاي پليسي اختلاف شديد بين خود و همسرش را تاييد كرد و گفت كه در روز حادثه با بالاگرفتن مشاجره، ناگهان كنترل خود را از دست داده و همسر خود را از پنجره طبقه دوم خانه‌شان به پايين پرتاب كرده است.


هرچند مرد جوان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شده است اما جرايم پرتكراري از اين دست، سرمنشا واحدي با نام «اختلافات خانوادگي» دارد. عنواني كه رشد صعودي آمارهاي نزاع در كشور و وقوع جرايمي چون قتل و ايجاد ضرب و جرح در خانواده‌هاي ايراني را هشدار مي‌دهد.


براساس آمارهاي سازمان پزشكي قانوني كشور، در پنج ماه نخست سال جاري، ٥١ مورد فوت ناشي از سلاح سرد در مراكز پزشكي قانوني تهران ثبت شده است كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، ٦/٣ درصد افزايش داشته است. اين در حالي است كه نزاع‌هاي خانوادگي در بالا رفتن اين آمار نقش بالايي را به خود اختصاص داده است. پيش از اين سرهنگ هادي مصطفايي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي گفته است كه قتل‌هاي خانوادگي، سهم ٣٠ درصدي از قتل‌هاي كشور را به خود اختصاص مي‌دهند كه بيشترين آن در ارتباط با همسركشي است. آماري كه نشان مي‌دهد روزانه يك قتل به دليل اختلافات خانوادگي در ايران رخ مي‌دهد.

 اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------