معمای جسد سوخته یک زن در برابر بازپرس ویژه قتل



اخبار حوادث - معمای جسد سوخته یک زن در برابر بازپرس ویژه قتل

جسد سوخته یک زن ناشناس که قربانی سرنوشت هولناکی شده است در جنوب غرب پایتخت پیدا شد.

صبح دیروز در خیابان اکبر حسینی و بلوار الغدیر و در نزدیکی ایستگاه پمپ گاز رهگذری با دیدن جسد سوخته رها شده‌ای با پلیس 110 تماس گرفت.


عقربه‌ها ساعت هفت صبح را نشان می‌داد که مأموران کلانتری 153 تهران به محل رها شدن جسد اعزام شدند و وقتی بالای سر آن رسیدند دیدند جسد متعلق به زن ناشناسی بوده و وی به طرز هولناکی ابتدا با ضربات چاقو کشته شده و سپس با نفت به آتش کشیده شده است.


مرد رهگذر وقتی مأموران تجسس را دید، گفت:‌اطلاعی از چگونگی حادثه ندارم، دقایقی پیش خانه‌ام را ترک کرده و قصد رفتن به محل کار را داشتم که جسد را دیدم و وحشتزده پلیس را خبر کردم.


وقتی ماجرای این جنایت آتشین به بازپرس بستان‌زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد، وی به همراه تیمی ویژه از اداره 10 پلیس آگاهی، تشخیص هویت و پزشک جنایی خود را به جسد سوخته رسانده و به تجسس‌های تخصصی دست زد.


معاینه جسد نشان داد قربانی جنایت ابتدا از پشت‌سر هدف ضربه چاقو قرار گرفته و از سوی قاتلی آشنا غافلگیر شده است سپس قاتل از روبه‌رو سر و صورت وی را هدف قرار داده و با انتقال جسد به خلوتی اطراف پمپ گاز با ریختن نفت آن را آتش زده است.


در بازرسی‌های میدانی هیچ مدرک شناسایی‌ای به دست نیامد و بازپرس بستان‌زاده دستور داد تا جسد سوخته به پزشکی قانونی انتقال یابد و مأموران اداره 10 پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند ابتدا صاحب جسد را شناسایی کنند تا بتوانند پرده از سرنوشت زن سوخته برداشته و عاملان قتل را ردیابی کنند.


بنابراین گزارش، اداره گمشدگان پلیس آگاهی نیز دست به کار شده است تا با مقایسه پرونده زنان ناپدید شده که 22 تا 24 ساله هستند و جسد سوخته از لحاظ برهه زمانی گم‌شدن آنان، مشخصات قد، لباس‌ها و حتی دندان‌هایشان صاحب جسد را شناسایی و مشخصات وی را در اختیار کارآگاهان جنایی قرار دهد.

 

اخبار حوادث - رونامه ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------