آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیری از رانندگان سالخورده تاکسی با تهدید چاقو



اخبار حوادث - زورگیری از رانندگان سالخورده تاکسی با تهدید چاقو

رئیس پلیس مركز استان اصفهان از دستگیری یک سارق زورگیر خبر داد و گفت: این متهم در آخرین سرقت از رانندگان خودروهای سواری شهر اصفهان بازداشت شد.

سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این باره اظهار داشت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر تهدید وزورگیری سارقی كه به عنوان مسافر سوار خودرو وی شده بود، بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند .
 
رئیس پلیس مركز استان ادامه داد: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاكی مأموران دقایقی بعد زورگیر را در همان حوالی مشاهده و طی یك تعقیب و گریز پلیسی دستگیر كردند.
 
سرهنگ یار دوستی گفت: پس از بررسی ماموران مشخص شد این سارق سابقه دار بوده و چند روز پیش نیز با زورگیری مبلغی وجوه نقد راننده سالخورده دیگری را به سرقت و متواری شده بود.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: در این راستا یكی دیگر از شاكیان پرونده شناسایی و متهم به جرایم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از رانندگان اعتراف کرد.
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------