مأمور بدرقه قلابی تا زندان بدرقه شد



اخبار حوادث - مأمور بدرقه قلابی تا زندان بدرقه شد

فردی كه با معرفی خود به عنوان مامور بدرقه در اقدامی صوری یك مجرم را به تهران منتقل می كرد، در ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود شناسائی و دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی بیشتر متوقف می كنند.
 
سرهنگ "غلامرضا کاظم زاده" افزود: پس از متوقف كردن اتوبوس که از مشهد عازم تهران بود ، ماموران در انتهای آن با دو جوانی مواجه شدند كه دستان یکی از آنها با دستبند پلاستیکی بسته شده بود.
 
سرهنگ كاظم زاده با بیان این كه ماموران به بررسی دقیق تر این موضوع پرداختند، ادامه داد: جوان دیگر خود را مامور نیروی انتظامی معرفی كرد كه در حال انتقال متهم به تهران است.
 
وی خاطرنشان كرد: ممانعت از ارائه مدارك شناسائی معتبر و حكم ماموریت از سوی فردی كه خود را پلیس معرفی كرده بود، ظن ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری را بیشتر كرد و هر دو نفر را برای انجام تحقیقات تكمیلی به ایستگاه منتقل كردند.
 
این مسئول انتظامی به اظهارات ضد و نقیض متهم اشاره كرد و افزود: استعلام از مبادی مربوط چهره واقعی مامور قلابی را كه فردی سابقه دار بود، رو كرد.
 
كاظم زاده از سابقه دار بودن مامور قلابی خبرداد و افزود: در بازرسی بدنی از متهم سه رشته دستبند پلاستیکی، یک آرم بازو نوشته پلیس پیشگیری و دو درجه مربوط به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کشف شد.
 
وی با اعلام این كه مامور قلابی در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر سابقه دارد، افزود: تحقیقات تخصصی ماموران برای روشن شدن انگیزه های اصلی متهم از این اقدام ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از ماموران ایستگاه بازرسی شهیدنوری، به عموم شهروندان توصیه كرد: در صورت مواجهه با این گونه موارد، بی درنگ موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا موضوع از سوی ماموران پیگیری شود.
 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------