اعتراف قاتل تیرانداز روستا



اخبار حوادث - اعتراف قاتل تیرانداز روستا

جوان تیرانداز که در دعوای دو خانواده روستایی با شلیک از تفنگ وینچستر پدر و پسری را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

ساعت 4 عصر 30 مردادماه جنایتی مسلحانه در روستای سنگان رخ داد و مأموران کلانتری امامزاده داوود برای بررسی‌های میدانی وارد عمل شدند.
مأموران در روستای سنگان پی بردند در یک نزاع دسته‌جمعی و از یک تفنگ شکاری تیراندازی‌های خونینی صورت گرفته که پنج مرد زخمی شده‌اند و در بیمارستان بستری هستند.


هنوز تحقیقات در روستای سنگان ادامه داشت که به پلیس خبر رسید پدری 65 ساله به نام «مجتبی» و پسر 22 ساله‌اش «مرتضی» روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده‌اند.
وقتی ماجرای این درگیری مرگبار به بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران اطلاع داده شد تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی مأموریت یافت تیرانداز جنایتکار را به دام اندازد.


بدین ترتیب کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شدند و پی بردند درگیری بین اعضای دو خانواده روستایی صورت گرفته که با هم فامیل بوده‌اند، به‌گونه‌ای که مجتبی پسرخاله پدر عامل جنایت است اما به خاطر اختلافات شدید از مدت‌ها پیش روستایی‌ها شاهد این درگیری‌های فامیلی بین دو خانواده کینه‌جو بوده‌اند.


تجسس‌ها نشان داد دو روز پیش از جنایت پسران این دو خانواده باز هم به جان یکدیگر افتاده بودند.


بررسی‌های کارشناسانه مأموران در روستا نشان داد خانه قاتل تیرانداز از لحاظ موقعیت مکانی در یک سراشیبی قرار داشته و اعضای خانواده پدر و پسر قربانی با استفاده از همین شرایط و قرار گرفتن در ارتفاعی بالاتر، اقدام به سنگ‌پرانی به سمت خانه آنان کرده‌اند و قاتل 33 ساله به نام مهدی با مشاهده صحنه سنگ‌پرانی با تفنگ شکاری اقدام به شلیک چند گلوله می‌کند که شلیک‌های پیاپی گلوله باعث زخمی شدن پنج مرد و مرگ پدر و پسر می‌شود.
تجسس‌ها نشان داد مهدی و دو برادر و پدرش پس از جنایت گریخته‌اند و زندگی زیرزمینی‌ای دارند.


بدین ترتیب کارآگاهان در چند مرحله اقدام به دستگیری پدر جوان فراری و سپس دو برادرش کردند اما مهدی هنوز توانسته بود خودش را مخفی کند.


چهار ماه اقدامات ویژه پلیس جنایی بالاخره جواب داد تا اینکه کارآگاهان توانستند مخفیگاه مهدی را در رباط کریم شناسایی کنند و روز 24 آذرماه قاتل تیرانداز را غافلگیر و دستگیر کردند.


بنابر این گزارش، مهدی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت پذیرفت که در دعوای بین دو خانواده شرکت داشته و با استفاده از تفنگ شکاری مدل وینچستر به سمت خانواده قربانیان شلیک کرده است.

اخبار خوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------