حمله سارقان خشن به جشن تولد/ بستن دست و پای خانم‌ها برای سرقت طلا و جواهر



اخبار حوادث - حمله سارقان خشن به جشن تولد/ بستن دست و پای خانم‌ها برای سرقت طلا و جواهر

فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری2 نفر از سارقان به عنف و کشف 250گرم انواع طلا و جواهر خبر داد.

سردار ناصر اصلانی، فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بر اساس گزارش واصله از کلانتری فردوسیه مبنی بر سرقت به عنف در این منطقه، فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تحقیقات خود را نسبت به شناسایی و عامل و عاملان این پرونده آغاز کرد.
 
وی تصریح کرد: این افراد با پوشاندن کامل صورت به باغی واقع در منطقه فردوسیه که محل برگزاری جشن تولد بود وارد شدند و با بستن دست و پای افراد حاضر در مراسم که 20نفر بودند اقدام به سرقت طلاجات و گوشی افراد کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سرقتی مشابه بعد از 2ماه تصریح کرد: سرقتی مشابه در منطقه صباشهر به وقوع پیوست به طوری که تعداد 5نفر ناشناس با پوشاندن صورت وارد منزل شدند و با بستن دست و پای افراد منزل و با استفاده از انبر اقدام به سرقت طلاجات بانوان به ارزش تقریبی 30میلیون تومان و همچنین وجه نقد کردند.
 
وی افزود: اکیپ ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با حمل سلاح سرد رعب و وحشت نیز در بین مردم ایجاد می‌کردند تشکیل شد.
 
اصلانی با اشاره به دستور مقام قضایی در خصوص دستگیری افراد اذعان داشت: 2 متهم این پرونده و 3 مالخر طی عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر و ماموران در بازرسی از این افراد 250 گرم طلا و جواهر مسروقه کشف و ضبط کردند.
 
سردار اصلانی با اشاره به بازجویی از سارقان به عنف عنوان کرد:‌ در بازجویی از سارقان مشخص شد که علاوه بر 2منزل تعداد 5 منزل دیگر مورد سرقت توسط این افراد قرار گرفته است.
 
سردار اصلانی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 5 متهم دستگیر و تمام پرونده‌های مورد نظر جمع آوری شده و سارقان از سوی مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند.
 
اصلانی با اشاره به شیوه کار این افراد خاطر نشان کرد: منازلی که درب آن‌ها باز بوده و یا در مناطق دور از شهر قرار داشتند مورد سرقت افراد ناشناس قرار می‌گرفت که از مردم درخواست کرده شیوه صحبت افراد و مشخصات آنان را به ذهن بسپارند که این اطلاعات در تحقیقات پلیس بسیار کار آمد است و مردم اطمینان داشته باشند که نیروی انتظامی غرب استان تهران و مرجع قضایی، برخورد قاطع با این افراد دارند.

گفتنی است،‌ تلاش پلیس برای دستگیری دیگر سارقان این پرونده که متواری هستند، ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------