آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تصادف مرگبار پاترول با قطار مسافربری



اخبار حوادث - تصادف مرگبار پاترول با قطار مسافربری

تصادف قطار با خودروی پاترول سناریوی مرگبار را کلید زد.

عقربه‌های ساعت 5/6 عصر چهارشنبه سوم دی سال جاری را نشان می‌داد که ناگهان صدای بوق قطار تهران - تبریز در منطقه سرحدآباد کرج دلهره عجیبی به دل اهالی این منطقه انداخت. بوق قطار قطع نمی‌شد و این در حالی بود که صدای شدید ترمز ناگهانی قطار نیز آن را همراهی می‌کرد. هنوز چند ثانیه‌ای از این سروصداها نگذشته بود که صدای برخورد قطار با خودرویی، سکوت چند لحظه‌ای همه‌جا را فراگرفت. سکوت عصرانه خبر از ماجرایی هولناک داشت و ساکنان خانه‌هایی که در نزدیکی ریل قطار بودند یکی پس از دیگری از خانه خارج شدند و به سمت قطار توقف کرده رفتند.قطار مسافربری پس از برخورد با پاترول سبزرنگ روی ریل متوقف شده بود و همه با سرعت خود را به راننده پاترول که داخل خودرویش گرفتار شده بود رساندند و پلیس و امدادگران اورژانس را در جریان این حادثه قرار دادند.


ابتدا همه فکر می‌کردند راننده پاترول بیهوش پشت فرمان خودرویش است اما زمانی که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند از مرگ راننده پاترول خبر دادند.


یکی از شاهدان این حادثه به شوک گفت: در این محدوده بارها شاهد چنین تصادفاتی بودیم اما تا به امروز هیچ اقدامی برای پیشگیری از وقوع این حادثه‌ها در این منطقه صورت نگرفته است.
 
اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------