آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری با "کارت سلامت"/ اخاذی از مردم به عنوان بازرسی کل کشور



اخبار حوادث - کلاهبرداری با "کارت سلامت"/ اخاذی از مردم به عنوان بازرسی کل کشور

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک شرق استان تهران از دستگیری فردی که تحت عنوان مأموران دولتی با تماس تلفنی و حضور در درب منازل اقدام به اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی قرائی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد جعل عنوان در منطقه مهاجر نشین فردیس قرچک و با توجه به اهمیت آن سریعا موضوع در دستورکار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ قرائی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی و همکاری مردم موفق شدند فردی را که پس از چند بار تماس تلفنی تحت عنوان بازرسی کل کشور قصد اخذ مبالغی به عنوان کارت سلامت را داشت در محل قشلاق فردیس شناسائی و دستگیر کنند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی مقدماتی خود را پیک موتوری عنوان داشت و گفت در قبال هرکارت 129 هزار تومان و بابت پیک موتوری 16 هزار تومان اخذ می‌کند که در بازرسی از وی تعداد ۷ عدد کارت سلامت دیگر کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد؛ متهم دستگیر شده با پرونده متشکله و موارد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب قرچک گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان قرجک در پایان از مردم خواست ضمن هوشیاری در برخورد باپیشنهاد‌های مشابه هرگونه موارد مشکوک را بدون فوت وقت با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------