سقوط مرگبار پسر جوان ‌ پس از خوردن مشروب



اخبار حوادث - سقوط مرگبار پسر جوان ‌ پس از خوردن مشروب

پسر جواني وقتي دوستانش را براي بزم شراب‌خواري به خانه‌اش دعوت كرد، فكر نمي‌كرد در حالت مستي از بالكن خانه‌شان به داخل حياط سقوط كند.

بامداد ديروز مأموران كلانتري شهرك غرب در جريان سقوط مرگبار پسر جواني از طبقه سوم خانه‌شان حوالي ميدان سعادت قرار گرفتند و در محل حاضر شدند. آنها با جسد پسر 29 ساله به نام شهريار در داخل حياط ساختمان روبه‌رو شدند.

 نخستين تحقيقات نشان داد شهرام لحظه حادثه به همراه برادر بزرگش و دو نفر از دوستانش در خانه‌شان بوده‌اند كه به طرز مرموزي از بالكن اتاقش به داخل حياط سقوط مي‌كند. پس از اين مأموران از دوستان شهرام درباره اين حادثه تحقيق كردند.

 يكي از دوستان شهرام گفت: من، شهرام، برادر و پدرش در يك شركت كار مي‌كنيم. ديروز عصر بعد از تعطيل شدن از محل كار شهرام من و يكي از دوستانش را به خانه‌شان دعوت كرد. ما بعد از خوردن شام مشروب خورديم. شهرام در حالي كه حالت عادي نداشت براي كشيدن سيگار به داخل بالكن رفت كه ناگهان صداي هولناكي به گوشم رسيد. وقتي به داخل بالكن رفتم و به پايين نگاه كردم با جسد شهرام داخل حياط روبه‌رو شدم كه معلوم شد سقوط كرده است.

 برادر شهرام هم در بازجويي گفت: چند روز قبل پدر و مادرم براي تفريح به تركيه رفتند تا اينكه ديروز شهرام دوستانش را براي مشروب خوردن به خانه ما دعوت كرد. بعد از خوردن مشروب شهرام به بالكن رفت كه اين اتفاق افتاد.

تحقيقات از سه متهم به دستور قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - جوان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------