آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگیری با شمشیر و تبر/ دستگیری شرور خطرناک در مخفیگاهش



اخبار حوادث - زورگیری با شمشیر و تبر/ دستگیری شرور خطرناک در مخفیگاهش

عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی منطقه سیدی مشهد دستگیر شد.

سرهنگ هادی شیر محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش های مردمی و اعلام نارضایتی شهروندان ساکن در منطقه سیدی مشهد از شرارت های یکی از مجرمان سابقه‌دار، تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان وارد عمل شدند.

سرهنگ شیر محمدی افزود: تحقیقات اولیه پلیس برای دستگیری متهم که سابقه شرارت، درگیری، نزاع خیابانی، ضرب و شتم شهروندان و زورگیری مخوف را در منطقه سیدی دارد آغاز و مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم شرور را در مخفیگاهش واقع در بلوار صبا دستگیر و در بازرسی از محل دو تیغه شمشیر، دو قبضه چاقو، یک عدد تبر، یک عدد چماق، دو افشانه فلفلی و مقادیری لوازم و قطعات به همراه مقداری مشروب الکلی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی باافرادی که بخواهند نظم و آرامش و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند به طور جدی و قانونی برخورد می‌کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------