محاکمه عامل قتل پسر همسایه



اخبار حوادث - محاکمه عامل قتل پسر همسایه

مرد جوان که با مشاهده پسر همسایه در خانه‌اش او را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه مدعی شد برای دفاع از خود مرتکب قتل شده است.

هجدهم تیر سال گذشته ماموران پلیس آگاهی شهر قدس در جریان قتل پسر جوانی در یکی از محله های این شهر قرار گرفتند. تیمی از ماموران در ادامه راهی محل جنایت شده و با جسد پسر جوانی به نام کامران روبه رو شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

مرد صاحبخانه در بازجویی ها به قتل کامران اعتراف کرد و گفت: امروز وقتی به خانه آمدم با کامران روبه رو شدم و به تصور ارتباط با همسرم، او را با 15 ضربه چاقو کشتم.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز این پرونده به ریاست قاضی باقری و با حضور چهار قاضی مستشار رسیدگی شد که در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص قاتل شدند.

در ادامه متهم به نام یوسف در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. او تماس و پیامک های مشکوکی داشت. یک روز تلفن همراهش را بررسی کردم و متوجه شدم او با مرد غریبه ای ارتباط دارد. در مورد این ارتباط پرسیدم که مدعی شد مرد غریبه را نمی شناسد و فقط به صورت تلفنی با او درددل می کرده است.

وی ادامه داد: با افشای این موضوع قصد داشتم همسرم را طلاق بدهم اما به خاطر دختر دو ساله مان پشیمان شدم. روز حادثه سرزده به خانه آمدم و با کفش مردانه ای در مقابل در روبه رو شدم. خواستم در را باز کنم اما قفل بود. به هر سختی ای بود در را باز کردم و وقتی وارد خانه شدم با کامران و همسرم روبه رو شدم که پسر جوان با چاقو به طرفم حمله ور شد. من هم در دفاع از خود او را با چاقو کشتم.

متهم در ادامه دفاعیاتش گفت: من قصد قتل نداشتم اما تصور کردم کامران و همسرم قصد تبانی برای کشتن مرا دارند، به همین دلیل در دفاع از خود او را کشتم.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------