طلاق به خاطر ارتباط پنهانی با دوست همسر



اخبار حوادث - طلاق به خاطر ارتباط پنهانی با دوست همسر

مرد جوان وقتی متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صمیمی اش در ارتباط بوده، تصمیم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد .

وی در خصوص علت این درخواست گفت: یک سال پیش با همسرم آشنا شدم و به خواستگاری اش رفتم و با هم ازدواج کردیم.

مرد جوان ادامه داد: من خود را خوشبخت ترین مرد دنیا می دیدم تا اینكه چند وقت پیش پی به رازی بردم كه خیلی مرا بهم ریخت. از آن روز به بعد زندگیم دگرگون شده و شبها اصلا نمی توانم بخوابم. تا اینكه تصمیم به جدایی گرفتم. من متوجه شدم که همسرم پیش از ازدواج و درست زمانی بود كه ما با هم قرار ازدواج و خواستگاری گذاشته بودیم با یكی از دوستان صمیمی ام ارتباط پنهانی داشته است.

وی در ادامه گفت: وقتی شنیدم خیلی عصبانی شدم، به همسرم اعتماد دارم و می دانم كه این موضوع مربوط به قبل از ازدواج ماست اما نمی توانم باور كنم كه هم دوستم و هم دختر مورد علاقه ام در آن زمان به من خیانت كرده اند. از وقتی پی به این راز بردم می خواستم به همسرم بازگو كنم اما نتوانستم. او مرتب از من علت پریشانی ام را می پرسد و من هم مشكلات كاری را بهانه می كنم. در این مدت خیلی با خودم كلنجار رفتم تا موضوع را فراموش كنم اما نتوانستم . هر وقت دوستم با من تماس می گیرد حالم خراب تر می شود .دیگر تصمیم گرفتم به آرامش برسم و فكر می كنم بعد از طلاق از همسرم آرامش به افكار پریشانم برمی گردد.
 
بعد از درخواست این مرد ، قاضی دادگاه خانواده تهران دستور احضار همسر وی به دادگاه را صادر كرد تا بعد از شنیدن اظهارات وی در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------