آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جنایت به خاطر سرقت کفش در جشن عروسی/جزئیات قاچاق 36 شمش طلا در باک بنزین



اخبار حوادث - جنایت به خاطر سرقت کفش در جشن عروسی

سرقت یک جفت‌کفش در جشن عروسی کافی بود تا  جوان 18ساله‌ای به قتل برسد.در پی گزارش پلیس110مبنی بر وقوع درگیری خونین بین چند نفر از اتباع بیگانه در یک مراسم عروسی، بلافاصله مأموران در صحنه درگیری حضور یافته و دریافتند پسر جوان بر اثر اصابت جسم سخت به سر بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

«آدینه‌وند» با اشاره به متواری شدن سایر شرکت‌کنندگان در دعوا ادامه داد: پس از مرگ جوان 18 ساله پرونده قتل به پلیس آگاهی ارسال شد و بلافاصله اقدامات ویژه برای دستگیری عاملان جنایت در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. این مقام پلیسی با اشاره به اینکه علت درگیری و نزاع بر سر سرقت یک جفت کفش در مراسم عروسی بود، افزود: پس از سرقت یک جفت کفش متعلق به برادر عروس در مراسم جشن و اطلاع خانواده‌ها از چگونگی سرقت، درگیری در مراسم عروسی شدت گرفت و قربانی با آجر و چوب مورد حمله قرار گرفته و پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان دچار مرگ مغزی شده و جان باخته است.رئیس پلیس پیشوا در خاتمه با اشاره به دستگیری همه عاملان درگیری افزود: تمامی متهمان این پرونده دستگیر شده‌اند و تجسس‌ها برای شناسایی عامل اصلی قتل ادامه دارد.


جزئیات قاچاق 36 شمش طلا در باک بنزین
سه پسر جوان 36 شمش طلا را در باک بنزین خودرویشان قاچاق می‌کردند. تعزیرات حکومتی کشور با بررسی چند پرونده بزرگ میلیاردی قاچاق و گرانفروشی، احکام قطعی متخلفان را صادر و اجرا کرد. پنج پرونده بزرگ تعزیراتی در سال‌جاری در مرحله اجرای احکام قرار گرفت که می‌توان به پرونده بزرگ قاچاق طلا در همدان اشاره کرد.

 

در این پرونده سه جوان مقدار 36 شمش طلا را در باک بنزین خودروی 206 جاسازی کرده و قصد قاچاق آن را داشتند که با هوشیاری پلیس این محموله کشف و پرونده آن در تعزیرات تشکیل شد. پس از بررسی مستندات و مطالعه بیش از 260 برگ از پرونده ، قاضی شعبه، متخلف اصلی را به پرداخت 9 میلیارد و 16 میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت و دستور ضبط طلاها را صادر کرد.

 

دزدی‌های پسر 11 ساله در تالار عروسی
نوجوان 11 ساله‌ای که از فروشگاه‌های مشهد سرقت می‌کرد با هوشیاری مدیریت تالار پذیرایی به دام افتاد.عقربه‌های ساعت 21:28 شب پنجشنبه را نشان می‌داد که پسری لاغر اندام همراه خانواده‌ای وارد یکی از تالارهای پذیرایی مشهد شد.وی دقایقی در بین میهمانان پرسه‌ ‌زد و در حالی که مقداری از اجناس داخل تالار را داخل کیسه‌ای ریخته و قصد سرقت داشت با هوشیاری مدیر تالار دستگیر شد.این پسر نوجوان اعتراف کرد از فروشگاه‌های بزرگ و تالارهای شلوغ در مشهد کش‌روزنی می کند.با گزارش این سرقت به 110، مأموران کلانتری کاظم آباد در محل حاضر شدند و پسر بچه 11 ساله  را که «جواد» نام دارد به دام انداختند.بنابر این گزارش، تحقیقات کارشناس مددکاری اجتماعی پلیس درباره کشف علت و انگیزه ارتکاب سرقت توسط این پسر بچه ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------