آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آدمکشی‌ برای فرار از بدهی 70میلیون‌تومانی



اخبار حوادث - آدمکشی‌ برای فرار از بدهی 70میلیون‌تومانی

مردی که دوستش را برای فرار از بدهی 70میلیون‌تومانی به قتل رسانده است در بازجویی‌ها جزییات جنایت را شرح داد.

 کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی اواسط شهریور از کشف جنازه مردی در جاده‌ای فرعی مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند مشاهده کردند جسد در چادری زنانه پیچیده و در دیگی بزرگ جا داده شده است. شواهد نشان می‌داد مقتول بر اثر اصابت جسم سخت به سروصورتش جان باخته است. ماموران در تحقیقات مقدماتی هویت مقتول به‌نام حسن را فاش کردند و سپس به تلاش برای یافتن ردی از قاتل یا قاتلان او گشتند.

 

ابتدا هیچ سرنخی از این جنایت وجود نداشت تا اینکه افسران جنایی باخبر شدند مقتول روز حادثه با یکی از دوستان خود به‌نام کیومرث قرار ملاقات داشته. مدرکی علیه کیومرث وجود نداشت تا اینکه کارآگاهان فهمیدند این مرد رستورانی را اداره می‌کند.

 

از آنجا که جنازه در دیگی بزرگ پیدا شده بود احتمال دست‌داشتن کیومرث در جنایت قوت گرفت و او بازداشت شد. کیومرث بعد از انکارهای اولیه اتهام کشتن دوستش را قبول کرد و گفت: «مدتی قبل از حسن 70میلیون‌تومان قرض گرفته بودم اما نمی‌توانستم این مبلغ را پس بدهم. حسن دوست خوبی بود و لطف‌های زیادی به من کرده بود اما مساله بدهی موضوعی بود که خیلی اذیتم می‌کرد و در بن‌بست گرفتار شده بودم تا اینکه تصمیم گرفتم برای رهایی از این وضعیت او را به قتل برسانم.»

 

متهم ادامه داد: «چندی قبل رستوران را به همسر صیغه‌ای خودم تحویل داده بودم و خودم در آنجا کار نمی‌کردم اما کلیدهای مغازه را داشتم. شب حادثه با حسن در رستوران قرار گذاشتم، وقتی او رسید سراغ یخچال رفت و مشغول خوردن کباب‌هایی شد که از ظهر مانده بود من از فرصت استفاده و از پشت به او حمله کردم و با جسمی فلزی ضرباتی را به سروصورتش زدم. بعد از قتل جسد را در چادر پیچیده، داخل دیگی بزرگ گذاشتم و آن را با خودرو مقتول به خارج از شهر منتقل و ماشین را هم در جایی خلوت رها کردم.» متهم به قتل ادامه داد: «روز بعد همسرم درباره دیگ از من پرسید و ادعا کردم آن را برای کاری خیر برداشتم.» کیومرث در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و روانه زندان شد. در حال حاضر تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------