آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شبیخون پلیس به باندهای سرقت 3 شهر خوزستان



اخبار حوادث - شبیخون پلیس به باندهای سرقت 3 شهر خوزستان

زورگیران خیابانی و باند بزرگ سرقت از خانه‌های استان خوزستان در دام پلیس افتادند.

 زورگیران در خیابان‌های اهواز جولان می‌دادند و دزدان خانه ساکنان اندیمشک را هدف توطئه‌هایشان قرار داده بودند.

«حفیظ‌الله خواجوی» رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با وقوع چند زورگیری در نقاط مختلف اهواز توسط گروهی موتورسوار، کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری دزدان در دستور کار قرار دادند. رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان مخفیگاه یکی از دزدان موتورسوار را شناسایی و با دستور قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. وی تصریح کرد: این دزد در بازجویی‌ها به هشت زورگیری در شهر اهواز و با همکاری دوستش اعتراف کرد.

 

خواجوی عنوان کرد: با شناسایی همدست این دزد، وی نیز بازداشت و به پنج سرقت خیابانی اعتراف کرد. رئیس پلیس آگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع چند سرقت کابل از شبکه‌های توزیع برق شهری خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد دزدان در این خصوص دو دزد سابقه‌دار شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شدند. خواجوی بیان کرد: در بازجویی‌های فنی که توسط پلیس خرمشهر صورت گرفت این دزدان در مجموع به 13 سرقت سیم برق هوایی در خرمشهر اعتراف کردند.


رئیس پلیس آگاهی خوزستان یادآور شد: با وقوع چند سرقت خانه پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اندیمشک قرار گرفت. وی عنوان کرد: مأموران با تحقیقات گسترده کسانی را که با همدستی یکدیگر به صورت شبکه‌ای اقدام به سرقت خانه می‌کردند شناسایی کرده و با دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پنج عضو باند را به دام انداختند.


خواجوی در پایان گفت: دزدان در بازجویی‌ها به 11 سرقت از خانه اعتراف کردند. در بازرسی‌های پلیسی از مخفیگاه دزدان نیز تعداد زیادی لوازم خانه از قبیل رایانه، لپ تاپ، ال. سی. دی، دی. وی. دی، سینمای خانوادگی کشف شد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------