آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

آخرين برگ از دفتر خاطرات مقتول



اخبار حوادث - آخرين برگ از دفتر خاطرات مقتول


سيد خليل سجادپور- مردي که همسرش را پس از يک سال زندگي مشترک به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ساعت با صدور دستورات ويژه قضايي هنگام بازگشت به صحنه جرم دستگير شد. به گزارش خراسان، بعد از ظهر روز شنبه گذشته، وقتي زن ۳۳ساله به تماس هاي مکرر پدر و مادرش پاسخي نداد آن ها به شدت نگران شدند.

 

خانواده اين زن مي دانستند دخترشان پس از طلاق از همسرش حدود يک سال قبل به عقد مرد ۳۳ساله اي به نام «م» درآمده وبا وي اختلافاتي دارد و همين موضوع بر شدت نگراني آنان مي افزود، ساعتي بعد مادر به همراه ۲ پسرش و براي جوياشدن از احوال دخترش، به منزل او رفت ولي کسي در منزل را باز نکرد، تلفن همراه همسر او نيز خاموش بود به همين دليل آن ها با شکستن شيشه درمنزل، وارد اتاق شدند و با ديدن جسد زن ۳۳ ساله، وحشت زده پليس را در جريان ماجرا قراردادند.

 

دقايقي بعد نيروهاي انتظامي موضوع قتل زن جوان را به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند و بدين ترتيب «قاضي سيد جواد حسيني» که همراه پزشک قانوني و عوامل بررسي صحنه جرم در محل جنايت حضور يافته بود، تحقيقات قضايي را در اين باره آغاز کرد. بررسي دفتر خاطرات مقتول نشان مي داد که او اختلافاتي با همسرش داشته است.اين درحالي بود که پزشک قانوني نيز در معاينات اوليه علت مرگ زن جوان را انسداد راه تنفسي بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن عنوان کرد و گفت: حدود ۱۲ساعت از مرگ وي مي گذرد.

 

اين گزارش حاکي است: با به دست آمدن سرنخ هايي از جنايت مذکور، اين احتمال قوت گرفت که وي به دست شوهرش کشته شده است، ولي همسر ۳۳ ساله مقتول نيز به مکان نامعلومي گريخته بود. در همين حال يکي از بستگان نزديک اين زوج عنوان کرد که «م» به موادمخدر صنعتي اعتياد داشت اما از حدود ۲ماه قبل اقدام به ترک اعتياد کرده و از منزل خارج نمي شد.

 

با توجه به اوضاع و احوال موجود و بررسي سرنخ ها، «قاضي حسيني» احتمال داد ممکن است متهم براي از بين بردن آثار جرم، به صحنه جنايت بازگردد؛ بنابراين وي با صدور دستوري مبني بر پلمب منزل مذکور از ماموران انتظامي خواست تا محل جرم را به طور غيرمحسوس زيرنظر بگيرند. بنابراين گزارش، پس از صدور دستور قضايي، گروهي از ماموران انتظامي به سرپرستي سروان همداني (رئيس کلانتري کاظم آباد) عمليات اطلاعاتي خود را براي يافتن محل اختفاي متهم و دستگيري او آغاز کردند. درحالي که تلاش نيروهاي انتظامي در اين باره ادامه داشت ظهر روز گذشته متهم به آرامي وارد منزل شد، در همين حال بلافاصله با اطلاع يکي از مخبران، نيروهاي کلانتري که در نزديکي محل حضور داشتند در يک عمليات هماهنگ و غافلگيرکننده، وي را دستگير و به کلانتري هدايت کردند.

 

اين متهم عصر روز گذشته اعتراف کرد: به خاطر اختلاف و مشاجره جزئي با همسرش او را خفه کرده است.در اين حال قاضي ويژه قتل عمد با صدور دستوري، وي را در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد تا جزئيات و انگيزه اين جنايت مورد بررسي هاي بيشتري قرار گيرد.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------