آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل خواهر در نزاع خانوادگی



اخبار حوادث - قتل خواهر در نزاع خانوادگی


فرمانده انتظامی چناران از قتل غیرعمدی دختری توسط برادرش در پی نزاع خانوادگی به‌خاطر تقسیم ارث پدر خبر داد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی سرهنگ صنعتی گفت: ماموران در پی اعلام گزارش نزاع دسته‌جمعی در روستای «بهمن‌جان سفلی» در چناران، به محل اعزام شدند. او خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام‌شده نشان داد در پی اختلافات قدیمی اعضای خانواده‌ای بر سر تقسیم ارث، دو برادر با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و به‌دنبال آن اقوام و فامیل وابسته به نزاع پرداختند. وی ادامه داد: در این میان خواهر خانواده به قصد جداکردن و میانجیگری وارد نزاع شد و با سهل‌انگاری یکی از برادران، هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفت و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد. وی با بیان اینکه ضارب قبل از حضور ماموران متواری شد، گفت: تمام متهمان این نزاع برای تحقیقات تکمیلی دستگیر و به اداره آگاهی شهرستان چناران منتقل شدند و تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

 

-------------------------------

 

تیراندازی مرگبار در روستا


دادستان عمومی و انقلاب ایذه گفت: فردی که در روستای بردبران ایذه در خوزستان اقدام به تیراندازی کرده بود، دستگیر شد. فیصل مزرعه بیان کرد: در اثر تیراندازی در روستای بردبران بخش مرغاب این شهرستان، سه‌نفر مجروح شدند که دونفر از آنان به‌دلیل شدت جراحات وارده فوت شدند. مزرعه افزود: طی تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد علت درگیری، اختلافات ملکی بوده و قاتل در حالی‌که مقتولان سوار بر تراکتور بودند آنها را با اسلحه جنگی هدف قرار داد. وی ادامه داد: متهم پس از ارتکاب قتل، به مسجدسلیمان متواری شده بود که با هماهنگی با آن حوزه قضایی، متهم دستگیر و برای او به اتهام دوفقره قتل‌عمد، ایراد ضرب‌وجرح عمدی با اسلحه گرم و حمل‌ونگهداری اسلحه گرم قرار بازداشت موقت صادر شد.

 

اخبار حوادث - روزنامه شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------