آتش زدن خانه دوست قدیمی به دلیل اختلاف/ دوربین مدار بسته متهم را لو داد



اخبار حوادث - آتش زدن خانه دوست قدیمی به دلیل اختلاف/ دوربین مدار بسته متهم را لو داد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که اقدام به آتش زدن منزل یکی از دوستان خود کرده بود خبر داد.

سرهنگ مرزبانی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از طریق کلانتری ۲۶ آزادگان با موضوعیت آتش سوزی پرونده جهت رسیدگی به اداره مبارزه با جرائم جنایی ارجاع گردید.

سرهنگ مرزبانی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکی وی اظهار داشت منزلش توسط افرادی نا‌شناس مورد آتش سوزی قرار گرفته که با بررسی دقیق محل وقوع حادثه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص گردید فردی از همسایگان شاکی در درب منزل خود دارای دوربین مدار بسته می‌باشد.

وی ادامه داد: پس ازهماهنگی‌های لازم تصاویر دوربین مورد بازبینی قرار گرفت که شاکی پس از دیدن تصاویر ، یکی از نفرات را مورد شناسایی قرار داده و اظهار داشت آن فرد با پسرم اختلاف داشته که به احتمال زیاد وی در آتش سوزی منزل بنده نقش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان درادامه عنوان داشت: با اطلاعات به دست آمده و مشخص شدن هویت، عامل آتش سوزی دستگیری وی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مرزبانی بیان داشت: در هنگام رسیدگی پرونده و با بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی اطلاع حاصل گردید متهم به اتهام دیگری دستگیر شده است لذا پس از هماهنگی‌های لازم متهم به اداره مبارزه با جرائم جنایی در خصوص موضوع  انتقال و از وی تحقیق شد که ابتدا منکر موضوع بوده اما پس از مشاهده مستندات موجود و به ویژه تصاویر اخذ شده لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد به علت اختلافی که با پسر شاکی داشته است با همراهی شخص دیگری با هویت معلوم اقدام به آتش زدن منزل شاکی نموده است.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------