آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جعل مهر پلیس راه برای تردد خودروهای خارجی/ مسئول شرکت حمل و نقل متخلف بازداشت شد



اخبار حوادث - جعل مهر پلیس راه برای تردد خودروهای خارجی/ مسئول شرکت حمل و نقل متخلف بازداشت شد

 

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری شخصی که با جعل مهر پلیس راه اقدام به صدور برگه‌های تردد برای اتباع خارجی جهت تسریع در عبور و مرور می‌نمود خبر داد.
سرهنگ رسول النقی‌پور رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان ماکو، ‌ در پی وصول خبری مبنی بر جعل مهر پاسگاه پلیس راه و استفاده از آن مهر در برگ تردد خودروهای خارجی و معرفی دو نفر مظنون تبعه ترکیه موضوع در دستور کار عوامل آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در ابتدا از تبعه ترک به هویت‌های معلوم جداگانه بازجوئی و تحقیق شد که هر دو نفر اعلام داشتند؛ اطلاعی از جعلی بودن آن ندارند که بلافاصله مراتب به دادسرا جهت هماهنگی قضایی اعلام و با اخذ حکم قضایی به محل اعزام شدند و محل شرکت از بابت یافتن مهر مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که نهایتآ مهر در محل یافت نگردید.

وی افزود: در ادامه مسئول شرکت به آگاهی منتقل و از وی در خصوص ادعای اتباع ترکیه‌ای سوال شد که وی ابتدا منکر قضیه گردید اما با توجه به بازجوئیهای تخصصی صورت گرفته لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که در حدود ۱ ماه پیش مهر پلیس راه ساخته و از آن در برگ اوراق تردد خودروهای این دو نفر جهت زود‌تر از موعد خارج شدن از مرز استفاده نموده است.

سرهنگ النقی‌پور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی مهر سازی به مالکیت شخصی به هویت معلوم مورد بازرسی و تعداد دو دستگاه کیس رایانه‌ای وی جهت بررسی به آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بازجوئی از نامبرده ابتدا منکر قضیه گردید لذا پس از انجام تحقیقات لازم مراتب طی گزارشی به دادسرا ارسال که متهمین تبعه ترک بلاقید آزاد و مسئول مهر سازی با صدور قرار قانونی آزاد و مسئول شرکت با صدور قرار قانونی روانه زندان ماکو گردید.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------