آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

حمله کینه‌جویانه پسر همسایه به مادر و دختر جوان



اخبار حوادث - حمله کینه‌جویانه پسر همسایه به مادر و دختر جوان

مادری که با دختر جوانش هدف حمله جوانی قوی‌هیکل در همسایگی‌شان قرار گرفتند، با دست شکسته خواستار مجازات وی شدند.

چندی پیش مادر و دختری با مراجعه به دادسرای منیریه تهران از پسر همسایه‌شان شکایت کردند. دختر جوان به قاضی گفت: چند هفته پیش در بازگشت از دانشگاه خودروام را مقابل در پارک کردم و خسته به خانه رفتم. هنوز ساعتی نگذشته بود که پسر همسایه به در خانه ما آمد و با لحنی بی‌ادبانه از من خواست خودروام را جابه‌جا کنم تا او از جای پارک استفاده کند، من هم بی‌اعتنا به او داخل خانه رفتم.


وی در ادامه گفت: از آن پس هرگاه با این پسر در محله‌مان برخورد می‌کردم، وی ناسزاگویی می‌کرد و چون بدنسازی می‌کند، همواره قدرتش را به رخم می‌کشید و مرا تهدید می‌کرد، اما من این رفتارش را به حساب نادانی و جوانی‌اش می‌گذاشتم تا اینکه چند روز پیش هنگامی که با مادرم به خانه باز می‌گشتیم، او را همراه دوستانش سر کوچه دیدم، بلافاصله صورتم را برگرداندم و به راه خود ادامه دادم.


وی ادامه داد: نمی‌دانم چه شده بود پسر همسایه این‌بار دیوانه‌وار فریاد می‌زد و به سمت من می‌دوید.
وقتی به نزدیکم رسید، با یک دستش موهایم را کشید و با دست دیگر به کمرم مشت زد. نمی‌توانستم خودم را از دست او نجات دهم و فقط با فریاد کمک می‌خواستم، مادرم هم نمی‌توانست مرا نجات دهد.


مادر این دختر جوان نیز با دستی گچ‌گرفته گفت: وقتی با این صحنه مواجه شدم، سعی کردم دخترم را از دست پسر جوان نجات دهم که او این‌بار به من حمله کرد و با مشت به دست و صورتم کوبید. درد عجیبی در دستم پیچید و در این هنگام با صدای جیغ و فریادهای ما همسایه‌ها و مادر این پسر به محل درگیری آمدند، اما مادرش به جای اینکه ما را از مشت و کتک پسرش نجات دهد، به سمت‌مان حمله کرد.
زن جوان در ادامه گفت: به سختی و با کمک همسایه‌ها خودمان را از دست آنها نجات دادیم.


درد شدید دستم باعث شد ابتدا به درمانگاه مراجعه کنیم و با تشخیص شکستگی، دستم را گچ گرفتند. پس از خروج از درمانگاه به کلانتری و پزشکی قانونی مراجعه کردیم.
آسیب وارده به کمر دخترم به حدی بود که در نظریه پزشکی قانونی نوشته شده برخورد جسم سخت باعث آسیب‌دیدگی شده است.
در ادامه جلسه دادگاه، مادر پسر همسایه ادعا کرد پسرش به دلیل اختلاف بر سر جای پارک کینه به دل گرفته و این رفتار وی ناشی از همان کینه‌توزی قدیمی است.


در پایان جلسه دادرسی، بازپرس پرونده با بررسی مدارک از مادر و دختر خواست به علت پشیمانی پسر قوی‌هیکل و جوانی وی از شکایت خود صرف‌نظر کنند، اما مادر و دختر از حق خود برای مجازات پسر همسایه نگذشتند و با بیان اینکه پس از شکایت‌بازی نیز همین پسر در محله‌شان قدرت نمایی می‌کند و می‌گوید اگر رضایت ندهید دست دیگرتان را نیز خواهم شکست، خواستار مجازات وی شدند.
بنا بر این گزارش، بزودی کیفرخواست صادر شده و پرونده از سوی قاضی دادگاه جزایی عمومی تهران تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------