خيانت و قتل؛ سرنوشت خانواده ساروي



اخبار,اخبار حوادث,خیانت و قتل

اخبار حوادث -  خيانت و قتل؛ سرنوشت خانواده ساروي

آتش اختلافات زن و شوهر ساروي آنقدر بالا گرفته بود كه شعله‌هايش رنگ خيانت به خود گرفت و قتل مرد ميانسال را رقم زد.

مرد 42 ساله ساروي هرگز تصور نمي‌كرد اختلافات او با همسرش تا آنجا پيش رفته باشد كه همسرش نقشه قتل او را بكشد؛ نقشه‌يي كه زن جوان مدت‌ها در فكر آن بود و تنها به دنبال فرصتي مي‌گشت تا آن را عملي كند و 25 مردادماه، همان روزي بود كه زن جوان مدت‌ها انتظارش را مي‌كشيد.


سفره غذا پهن بود. مرد ميانسال بار ديگر با همسرش درگيري لفظي پيدا كرده بود. اختلافات آنها پاياني نداشت. مرد ميانسال با آشفتگي مشغول خوردن غذا شد غافل از اينكه اين آخرين لقمه‌هايي است كه در دهان مي‌گذرد. مدتي گذشت و احساس سرگيجه و مسموميت شديد او را در بر گرفت. لحظاتي بعد به زمين افتاد و جان خود را از دست داد.


روز بعد 26 مرداد ماه ماموران پليس آگاهي مازندران به دنبال تماس زن جوان با فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان مرگ او قرار گرفتند و به سرعت تيمي از كارآگاهان براي رسيدگي به موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با رسيدن كارآگاهان به محل وقوع حادثه تحقيقات اوليه براي بررسي دليل مرگ مرد ميانسال آغاز شد. بررسي‌هاي اوليه از صحنه جرم هيچ گونه آثار درگيري و ضرب و شتم را نشان نمي‌داد اما همزمان آزمايش‌هاي ابتدايي تيم پزشكي روي پيكر متوفي حاكي از آن بود كه مرگ شوهر خانواده به شكل طبيعي نبوده و آثار مسموميت شديد در او ديده مي‌شود؛ احتمالي كه باعث شد تا به سرعت جسد به پزشكي قانوني منتقل و بررسي‌هاي تيم پزشكي روي آن آغاز شود.


فرضيه قتل مرد ميانسال قوت گرفته بود. همزمان بازجويي‌هاي اوليه از همسر و خانواده مقتول از سوي كارآگاهان نوعي تناقض‌گويي را نشان مي‌داد. با مشخص شدن گزارش پزشكي قانوني، مهر تاييد بر فرضيه قتل مرد ميانسال زده شد. اين گزارش علت مرگ مرد 42 ساله ساروي را مسموميت شديد با قرص برنج عنوان مي‌كرد. به اين ترتيب ذهن كارآگاهان بر شناسايي و دستگيري قاتل متمركز شد. شواهد و مدارك پليسي فرضيه قتل به دليل اختلافات خانوادگي را قوت بخشيده بود.

فرضيه‌يي كه با پيدا نشدن هيچ گونه آثاري از درگيري در صحنه جرم آن را اثبات مي‌كرد. به اين ترتيب بازجويي‌ها از آشنايان مقتول آغاز شد. به گفته سرهنگ بابايي معاونت اجتماعي نيروي انتظامي مازندران همزمان در تحقيقات ميداني ماموران مشخص شد همسر مقتول به دليل اختلاف شديد با همسرش، درخواست طلاق داده است به اين ترتيب كارآگاهان زن جوان را به عنوان متهم اصلي پرونده دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كردند.

 

سرهنگ بابايي با اشاره به دستگيري همسر مقتول به عنوان متهم اصلي پرونده گفت: تحقيقات ماموران نشان مي‌داد كه همسر مقتول چند روز قبل از وقوع قتل از يكي از فروشگاه‌هاي سموم كشاورزي، مقداري سم خريداري كرده است و از آنجايي كه گزارش پزشكي قانوني مرگ بر اثر مسموميت با قرص برنج را تاييد مي‌كرد به اين ترتيب دستور بازداشت همسر مقتول به عنوان متهم اصلي پرونده صادر شد.

 

به گفته سرهنگ بابايي در جريان بازجويي‌ها همسر مقتول در ابتدا منكر هرگونه دست داشتن در قتل همسرش شد اما زماني كه با مدارك و شواهد پليسي روبه‌رو شد از انكار دست برداشت و به قتل همسر خود اعتراف كرد. هرچه تحقيقات كارآگاهان پيش مي‌رفت زواياي پنهان ديگري از اين حادثه هولناك روشن مي‌شد. ماموران در جريان تحقيقات خود متوجه وجود ارتباط پنهاني همسر مقتول با جواني 19 ساله شده بودند؛ ارتباطي كه در وقوع قتل نقش تعيين‌كننده‌يي داشت.

 

به گفته سرهنگ بابايي متهم در بازجويي‌ها با اشاره به نقش پسر جواني به نام جواد در قتل همسرش گفت: مدتي بود كه با جواني 19 ساله به نام جواد ارتباط داشتم. اختلافات من با همسرم هم بالا گرفته بود و او راضي به طلاق دادن من نمي‌شد. بنابراين موضوع را با جواد در ميان گذاشتم و او پيشنهاد قتل همسرم را داد. در روز حادثه با تهيه قرص برنج از يكي از فروشگاه‌هاي محل و ريختن آن به صورت پودر در غذاي همسرم او را مسموم كردم و به قتل رساندم.

 

با اعترافات صريح متهم به سرعت تحقيقات ماموران براي دستگيري پسر جوان به عنوان همدست او آغاز شد و طولي نكشيد كه با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس قرار داده بود مخفيگاه او كشف و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد. سرهنگ بابايي با اشاره به روند تكميل جزييات پرونده گفت: در جريان بازجويي‌ها از پسر جوان، او به داشتن رابطه با همسر مقتول و دادن پيشنهاد قتل مرد ميانسال اعتراف كرد كه به اين ترتيب پرونده مختومه شد. با تكميل جزييات پرونده، دو متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

 

اخبار حوادث -  اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------