پرستار ایتالیایی که با بیماران مرده سلفی گرفته بود، متهم به قتل شد



اخبار,اخبار حوادث,پرستار ایتالیایی

 اخبار حوادث - پرستار ایتالیایی که با بیماران مرده سلفی گرفته بود، متهم به قتل شد

رسانه‌های ایتالیا گزارش می‌دهند که یک پرستار ایتالیایی که با بیماران مرده عکس گرفته بود، به قتل یکی از آنها متهم شده است و ممکن است در قتل چندین بیمار دیگر هم دخیل بوده باشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دانیلا پوگیالی ۴۲ ساله، پس از اینکه کالبدشکافی یک زن ۷۸ ساله که تحت مراقبت او بود، میزان‌های خطرناک پتاسیم را در سیستم او نشان داد، دستگیر شد.

از آن هنگام جزئیات این پرونده به همراه عکس‌هایی از این پرستار موطلایی در شات‌هایی شبیه عکس‌های تعطیلات و لبخندزنان در کنار بیماران ظاهرا مرده، به تدریج نشت کرده است.

بیمارستان اومبرتوی اول در شهر لوگو در شمال ایتالیا پس از آشکار شدن این موضوع که در طول یک دوره سه ماهه ۳۸ بیمار از ۸۶ بیمار تحت نظر او مرده‌اند، در حالیکه میانگین شمار مرگ و بیمارها هنگام شیفت‌های همکارانش ۱۰ نفر بوده است، به تحقیق در این باره پرداخت.

بر اساس این گزارش‌ها پوگیالی که گفته می‌شود رابطه بدی با دیگران در بخش داشته است، متهم به تزریق دوز بالای پتاسیم به بیماران «آزارنده» است.

پتاسیم می‌تواند باعث توقف قلب شود و یکی از ترکیباتی است که در تزریقات کشنده برای اعدام محکومان در ایالات متحده به کار می‌رود.

پلیس که این پرستار را در ۹ اکتبر دستگیر کرد، می‌گوید او تنها کسی است می‌توانست به این بیمار ۷۸ ساله پتاسیم تزریق کرده باشد. اما ثابت کردن این موضوع که دیگر بیمارانی که در طی این مدت مرده‌اند به همین شیوه کشته‌اند مشکل است، چرا که پتاسیم در طول چند روز از جریان خون محو می‌شود.

پوگیالی ارتکاب قتل را انکار می‌کند و می‌گوید برای او پاپوش دوخته‌‌اند، از همکارانش خواسته بود که در کنار بیمارانی که به تازگی مرده بودند، از او عکس بگیرند.

همچنین گزارش شده است که او درست پیش از تمام شدن شیفتش به طور مغرضانه به بیماران مسهل می‌داد تا باعث دردسر پرستارانی شود که بخش را از او تحویل می‌گرفتند.

 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------