سارقان ریل راه آهن دستگیر شدند/ دزدیدن 27 تن ریل در 10 مرحله



اخبار حوادث - سارقان ریل راه آهن دستگیر شدند/ دزدیدن 27 تن ریل در 10 مرحله

با هوشیاری مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی راه آهن اراک، اعضاء باند سارقین آهن آلات و ادوات ریلی دستگیر و بیش از ۲۷ تن آهن آلات و ادوات ریلی مسروقه از آنان کشف گردید.

در راستای همکاری و تعاملات درون سازمانی، مأمورین فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر (پاسگاه انتظامی سامن) در تاریخ 12 مهر ماه حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مظنون و پس از توقیف خودرو، در بازرسی از آن تعداد ۱۳عدد تراورس فلزی و ۱۵ شاخه ریل حدوداً ۲ متری متعلق به راه آهن جمعاً به وزن تقریبی ۳ تن را کشف و ضبط می‌نمایند.

در ادامه مراتب بلافاصله به پلیس راه آهن اراک اعلام و در این رابطه مأمورین آگاهی پلیس راه آهن اراک جهت پیگیری و بررسی موضوع به پاسگاه انتظامی سامن اعزام و پرونده به همراه متهمین دستگیر شده به هویت‌های معلوم و اموال مسروقه به پلیس راه آهن اراک منتقل می شود.

متهمان در تحقیقات تکمیلی و پلیسی ضمن اعتراف به ارتکاب سرقت حدوداً ۲۰ تن ریل و تراورس فلزی در ۱۰ مرحله و معرفی ۴ نفر دیگر از همدستان خود به هویت‌های معلوم، اعلام داشتند؛ اموال مسروقه را به ۲ کارگاه ضایعات فروشی در شهرستان خرم آباد منتقل و به فروش رسانده‌اند.

در ادامه تحقیقات، مأمورین با اخذ نیابت قضائی و اعزام به شهرستان خرم آباد، پس از هماهنگی لازم قضایی و انتظامی، اقدام به بازدید و بازرسی از ضایعات فروشی مورد نظر نموده که موفق به کشف ۴ تن ریل و تراورس فلزی مسروقه و دستگیری دو نفر از خریداران اموال مسروقه به هویت‌های معلوم می‌گردند.

سرهنگ ولی‌پور رئیس پلیس آگاهی  کشور درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در ‌‌نهایت در این خصوص پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی ارسال و هر یک از سارقین و خریداران اموال مسروقه با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان گردیدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------