آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

نقشه سیاه سرنشینان تاکسی‌قلابی برای زن جوان



اخبار حوادث - نقشه سیاه سرنشینان تاکسی‌قلابی برای زن جوان

۳ مرد شیطان صفت که با تغییر رنگ یک خودروی شخصی آن را به شکل تاکسی در آورده بودند، بعد از آنکه توانستند زنی را به‌عنوان مسافر سوار خودروی‌شان کنند نقشه شوم خود را عملی کردند.

رسيدگي به اين پرونده از روز سوم آبان‌ماه آغاز شد. در آن روز زني 27ساله به يكي از كلانتري‌هاي شرق تهران رفت و از وقوع اتفاقي وحشتناك خبر داد. او گفت كه ساعتي قبل سوار يك تاكسي پژو405زرد رنگ شده اما 3سرنشين تاكسي او را به جاده تلو كشانده و اموالش را زورگيري كردند. اين همه آنچه اتفاق افتاده نبود زيرا زن جوان گفت كه 3مرد شيطان صفت با تهديد چاقو او را مورد آزار و اذيت قرار داده و در بيابان رهايش كردند.

دام سياه
اين زن در ادامه، ماجرا را اينطور شرح داد: ساعت 8صبح از خانه بيرون آمدم تا سركارم بروم. در بلوار ارتش منتظر تاكسي بودم تا به سمت فلكه چهارم تهرانپارس بروم كه يك تاكسي زرد رنگ كه به‌جز راننده 2مرد ديگر هم سوارش بودند جلويم توقف كرد و سوار شدم. همان ابتداي مسير بوديم كه راننده مسيرش را به سمت جاده تلو تغيير داد. من كه ترسيده بودم به او اعتراض كردم اما ناگهان مردي كه كنارم نشسته بود با چند مشت، جوابم را داد و در ادامه چاقويي زير گلويم گرفت و مجبورم كرد ساكت شوم.

تاكسي هنوز در حال حركت بود كه آنها شروع به وارسي وسايل داخل كيفم كردند. چون فكر مي‌كردم قصد آنها فقط سرقت است پول‌هايي كه همراهم بود را به آنها دادم اما راننده همچنان به مسيرش ادامه مي‌داد تا اينكه در جايي خلوت بالاخره خودرو متوقف شد. مي‌خواستم با آنها درگير شوم اما آنها 3نفري به طرفم هجوم آوردند و با تهديد چاقو من را مورد آزار و اذيت قرار دادند و سوار بر خودروي‌شان از آنجا دور شدند.

تاكسي قلابي
به‌دنبال اظهارات تكان‌دهنده اين زن كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تحقيقات خود را براي يافتن 3شيطان صفت آغاز كردند. شاكي سوار تاكسي زرد رنگ شده بود و مسئولان تاكسي‌راني مي‌توانستند در اين‌باره به پليس كمك كنند. بررسي‌ها در اين‌باره نشان مي‌داد روز حادثه مأموران گشت تاكسي‌راني در نزديكي لشگرك به يك دستگاه پژو 405زرد رنگ كه شماره پلاك آن شخصي بود اما ظاهرش كاملا شبيه تاكسي بود دستور ايست داده‌اند اما راننده متواري شده است. با وجود اين مأموران گشت تاكسي‌راني شماره پلاك اين خودرو را يادداشت كرده بودند.

سوابق ثبت شده از اين شماره پلاك متعلق به يك دستگاه پژو 405 سبز رنگ و مالك آن فردي به نام هومن بود. وقتي تصوير صاحب خودرو به شاكي نشان داده شد او گفت هومن يكي از 3نفري است كه وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است. به اين ترتيب مأموران در عملياتي ضربتي وي را در منطقه پاكدشت دستگير و خودروي پژو405 زرد رنگ را نيز توقيف كردند. هرچند اين مرد ابتدا منكر دست‌داشتن در اين جنايت بود اما در ادامه به آزار و اذيت زن جوان اعتراف كرد و همدستانش به نام‌هاي ولي -32ساله- و حسين -27ساله- را به پليس معرفي كرد.

به اين ترتيب 2متهم ديگر نيز همان روز در قيام‌دشت و پاكدشت دستگير شدند. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: تحقيقات انجام شده نشان مي‌دهد خودروي متهمان شخصي و سبز رنگ بوده كه آنها براي اجراي نقشه شوم‌شان رنگ خودرو را به زرد تغيير داده و وانمود مي‌كردند تاكسي است.

وي با اشاره به آغاز تحقيقات درخصوص شناسايي ديگر جرائم ارتكابي از سوي متهمان گفت: با توجه به اعتراف صريح هر سه متهم به سرقت به عنف منجر به آزار و اذيت شاكي، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و هر سه متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي ديگر جرائم ارتكابي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند.

وي همچنين از افرادي كه با اين شيوه و توسط سرنشنيان يك دستگاه خودروي پژو 405زردرنگ طعمه سرقت، زورگيري و... قرار گرفته‌اند دعوت كرد براي شناسايي متهمان به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند. 

 

اخبار حوادث - همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------