اجیر شدن 2 دزد از سوی حسابدار شرکت



اخبار حوادث - اجیر شدن 2 دزد از سوی حسابدار شرکت

حسابدار یک شرکت دو دزد را اجیر کرد تا به سرقتی سازمان‌یافته دست بزنند.

دزدان دستان این حسابدار و مدیرعامل شرکت را بستند تا توطئه خود را به اجرا بگذارند.
ساعت 5 غروب 20مهرماه سال جاری مدیرعامل یک شرکت موادغذایی در تماس با پلیس 110 از هجوم دو دزد مسلح و سرقت میلیاردی از شرکتی پرده برداشت. دقایقی نگذشته بود که تیمی از مأموران پلیس خود را به شرکت رساندند.

«علی» مدیرعامل شرکت موادغذایی در حالی که دستپاچه شده بود، به مأموران گفت:‌ ساعتی پیش شرکت تعطیل شد و همه کارکنان خارج شدند، من و حسابدار در شرکت ماندیم تا حساب‌های مالی را بررسی کنیم. در این هنگام دو مرد افغان چاقو به دست وارد شرکت شدند و با تهدید چاقو دست و پای من و «حمید»‌ را بستند سپس 13 میلیون تومان پول، 75 چک سفید امضا، 150 چک مشتریان و دو گوشی اپل را به سرقت برده و پا به فرار گذاشتند.در این میان من و حمید نیز که دست و پا و دهان‌مان با چسب بسته شده بود با زحمت زیادی خود را به راهروی شرکت رساندیم و با ایجاد سر و صدا از کارمندان شرکت دیگری که در مجاورت ما قرار دارد، کمک خواستیم و آنها دست و پای ما را باز کردند.

وی افزود: اکنون به مرد افغان که سال‌ها پیش در شرکتم مشغول به کار بوده مظنون هستم و احتمال می‌دهم این سرقت کار وی باشد.

بدین ترتیب با اظهارات مدیرعامل شرکت موادغذایی، تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس «ملاتبار» برای ردیابی و دستگیری مرد افغان وارد عمل شدند.

بنابر این «ضیاء» که نگهبان یک ساختمان مسکونی در شمال شهر تهران بود، دستگیر شد.

این مرد وقتی دید دستش برای پلیس رو شده است به ناچار لب به اعتراف گشود و راز توطئه‌چینی حسابدار شرکت موادغذایی را برملا کرد و گفت: چندی پیش حمید حسابدار شرکت نزد من آمد و خواست که به شرکت موادغذایی دستبرد بزنم اما من نپذیرفتم اما اصرارهای او باعث شد دو مرد افغان را به وی معرفی کنم. با اعترافات این مرد، حسابدار شرکت بازداشت شد.

حمید در بازجویی‌ها گفت: از آنجا که نیاز به 15 میلیون تومان پول داشتم و نمی‌دانستم چه کار کنم مجبور شدم دو مرد افغان را برای سرقت از شرکت اجیر کنم و وعده دادم در ازای سرقت از شرکت پول به آنان تحویل بدهم.

دو مرد افغان وقتی وارد شرکت شدند برای اینکه مدیرعامل به من شک نکند، ابتدا دست و پای من را بستند سپس به سراغ مدیرعامل رفتند.

مهاجمان همه چک‌ها را به من تحویل دادند اما 13 میلیون تومان پول را خودشان برداشتند.

بنابر این گزارش، تلاش پلیس پایتخت برای دستگیری دو دزد اجیر شده ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------