کلاهبرادری میلیونی پزشک قلابی از خانم ها در "واتس آپ"



اخبار حوادث - کلاهبرادری میلیونی پزشک قلابی از خانم ها در "واتس آپ"

رییس پلیس فتا و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در این استان خبر داد و گفت: متهم در شبکه اجتماعی واتس آپ با معرفی خود به عنوان دکتر، بیش از 211 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ 'حسن محمدرضایی' در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی فیس بوک با شخصی که خود را دکتر معرفی کرده بود آشنا شده و در مرحله اول از طریق واتس آپ مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فتا استان قرار گرفت.

 
وی اضافه کرد: این مالباخته پس از دریافت کارت ویزیت از طریق واتس آپ با متهم مرتبط و مبلغ 11 میلیون و 400 هزار ریال به حساب وی واریز و پس از مدتی بدون دریافت هیچ گونه دارویی متوجه کلاهبرداری این دکتر قلابی شده است.
 
وی ادامه داد: پس از بررسی های اولیه و در ادامه با انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
محمدرضایی در ادامه با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار است، تصریح کرد: وی در تحقیقات ماموران اذعان کرد علاوه بر مبلغ مذکور تاکنون حدود 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، اما بدلیل اینکه این افراد غالبا خانم هستند از شکایت خود صرف نظر کرده اند.
 
وی گفت: در نهایت نامبرده پس از اعتراف جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی استان شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------