دزدان مدارس دستگیر شدند/ صحبت‌های ضد و نقیض برای گمراه کردن پلیس



اخبار حوادث - دزدان مدارس دستگیر شدند/ صحبت‌های ضد و نقیض برای گمراه کردن پلیس

اعضای اصلی باند حرفه‌ای سرقت از مدارس در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت مدیر یکی از مدارس مشهد مبنی بر اینکه وسایل آن مدرسه توسط سارق یا سارقان ربوده شده است موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی افزود: پس از دریافت شکایت طرح شده به پلیس آگاهی کاراگاهان اداره عملیات ویژه موضوع را در دستور کار قرار داده و اقدام به بررسی موضوع کردند که تعداد سه شاکی دیگر در خصوص سرقت از مدارس به پلیس آگاهی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با بررسی و اخذ اظهارات تکمیلی از شاکیان، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در جهت شناسایی سارقان آغاز و در بررسی صحنه سرقت از آخرین مدرسه‌ای که مورد دستبرد قرار گرفته بود، عوامل بررسی صحنه جرم توانستند آثاری از سارقان را در محل کشف کنند.

کاراگاه بیدمشکی تصریح کرد: با استفاده از تخصص و دستگاه‌های پیشرفته موجود در اختیار آزمایشگاه و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، ‌ کاراگاهان توانستند یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده به نام علی که در ابتدای بازجویی مکررا با حرف‌های ضد و نقیض خود قصد داشت ماموران را گمراه کند و منکر هر گونه سرقت بود با مشاهده ادله و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از پانزده فقره سرقت از مدارس با همدستی دوستش برداشت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه صحنه‌های تمامی سرقت‌ها بازسازی شد خاطر نشان کرد: سارقان پس از سرقت اموال دولتی و خصوصی از مدارس، با تعیین مالخرهای مشخص، اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کردند که در این باره با هماهنگی مقام قضایی تعداد سیزده نفر از مالخران دستگیر و پرونده تکمیلی در این خصوص تنظیم شد که به همراه دو سارق و سیزده نفر مالخر به دادگاه معرفی و قرار مناسب برای آنان صادر و روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------