صحنه‌سازی مرد همسرکش برای فرار از مجازات



اخبار حوادث -  صحنه‌سازی مرد همسرکش برای فرار از مجازات

مرد جوان که پس از قتل همسرش با صحنه‌سازی سعی داشت از مجازات فرار کند، با گزارش پزشکی قانونی لب به اعتراف گشود.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی قم در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در خانه اش قرار گرفتند.
تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شدند، شوهر زهرا صبح وقتی از خواب بیدار شده، متوجه مرگ همسرش شده و موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است.

مرد جوان به نام هومن در جریان تحقیقات گفت: همسرم به بیماری صرع مبتلا بود. شب گذشته وقتی خوابیدیم حال او خوب بود، اما صبح متوجه مرگ او شدم.پس از بررسی های مقدماتی، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با آغاز تحقیقات جنایی، خانواده زهرا با مراجعه به دادسرا مدعی شدند دخترشان بیماری نداشته و هومن او را به قتل رسانده است.

مادر زهرا به قاضی گفت: دخترم به بیماری صرع مبتلا نبود و شوهرش او را مدام کتک می زد و حالا با این ادعا قصد دارد از مجازات قتل فرار کند.

با این شکایت بازپرس از پزشک جنایی خواست با کالبدشکافی و آزمایش های تخصصی علت مرگ زن جوان را مشخص کنند که در گزارش پزشکان اعلام شد، زهرا به علت فشار بر گردن و خفگی جان باخته است.

پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی، هومن با دستور قضایی بازداشت شد که در بازجویی های اولیه ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. روز حادثه متوجه شدم او قصد دارد به خانه پدرش برود و با کمک باجناقم دادخواست طلاق بدهد. وقتی به خانه آمدم، حشیش مصرف کردم و بر سرموضوعی جزئی دوباره با هم درگیر شدیم. در یک لحظه تحت تاثیر مصرف موادمخدر و تصمیم او برای طلاق به طرفش حمله ور شدم و گلویش را فشار دادم. وقتی به خود آمدم او نفس نمی کشید. تا صبح بالای سر جسد بودم و صبح با اورژانس تماس گرفتم.

هومن پس از اعتراف به قتل همسرش با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------