پایان راه دو دوست خلافکار در سکوی راه آهن



اخبار حوادث - 5 ماه تلاش پلیس برای دستگیری "فری سیاه" و "ساسی قشنگ" نتیجه داد/ پایان راه دو دوست خلافکار در سکوی راه آهن

پلیس امنیت عمومی تهران پس از 5 ماه کار اطلاعاتی موفق شد دو خلافکار حرفه ای را در ایستگاه راه آهن دستگیر کنند.

اردبیشهت ماه امسال ماموران پایگاه ششم اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در راستای اجرای مقام قضایی( بازپرس دادسرای ناحیه 14 محلاتی) مبنی بر جلب و دستگیری متهمان به نام های فریبرز معروف به "فری سیاه" و ساسان معروف به  "ساسی قشنگ" فعالیت خود را آغاز کردند.
 
تیم‌های عملیات پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پس از یکسری ترفندهای خاص پلیسی و 5 ماه کار اطلاعاتی جهت شناسایی محل اختفا متهمان دریافتند که سوژه های نامبرده که متهم به ایراد ضرب و جرح عمدی مردم ، حمل و توریع هروئین بودند، برای اینکه از روئیت ماموران به دور باشند به بندر عباس متواری شده‌اند.
 
سرانجام اوایل هفته جاری کارآگاهان پلیس امنیت متوجه شدند این دو دوست خلافکار با قطار بند عباس عازم تهران شدند، لذا با هماهنگی لازم با راه آهن در یک عملیات ویژه با همکاری پلیس راه آهن موفق شدند صبح 22 آبان ماه فریبرز و ساسان را در سکوی خروج مسافران دستگیر و به پایگاه منتقل کنند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: دو متهم شرور پس از اعتراف به جرائم خود و تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------