سرقت از سالخوردگان با ضربات چوب و چاقو



اخبار حوادث - مجرمانی که بالغ بر ۲۰۰ میلیون زورگیری کردند/ سرقت از سالخوردگان با ضربات چوب و چاقو

ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی پنج سارق زورگیر که اقدام به سرقت طلا و وجوه نقد به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال از سالخوردگان می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره زورگیری خشن از مردان و زنان سالخورده در نیشابور با تهدید چاقو و سرقت طلا و وجوه نقد از آنان، شناسایی و دستگیری عاملان این زورگیری‌ها به صورت ویژه در دستور کار، کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: با بررسی پرونده مشخص شد که سارقان پس از شناسایی منازل افراد سالخورده‌ای که تنها زندگی می‌کردند به وسیله چاقو و چوب افراد را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاهای آنان کرده و با موتورسیکلت از محل متواری می‌شدند.

وی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی اکیپی زبده از دایره مبارزه با سرقت‌های به عنف تشکیل شد و کاراگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی، بررسی شیوه و شگردهای سرقت و همچنین با کمک و راهنمایی‌های مالباختگان به سرنخ‌های مهمی از جمله سابقه دار بودن آنان دست یافتند و یکی از سارقان سابقه دار را که یک جوان ۲۳ ساله بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: متهم پس از بازجویی‌های فنی و پلیسی در مقابل ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به پنج فقره زورگیری با کمک و همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد که سایر همدستانش نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به جرمشان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد:  ارزش تقریبی کشفیات به دست آمده حدود ۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد که متهمان با تشکیل پرونده به دادگاه اعزام و بنا به دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------